آخرین خبر

۸۰ عنوان کتاب جدید برای کودکان منتشر می‌شود

آوای ایرانیان: معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: ۸۰ عنوان کتاب در دست انتشار داریم که بیشتر آن‌ها مجموعه شعر و داستان است.
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمید حسین‌زاده با بیان این مطلب گفت: در حوزه داستان ۱۵ مجموعه شعر و در حوزه داستان ۵۰ اثر جدید از هنرمندان صاحب نام و فعال کشور در زمینه کودک و نوجوان داریم که در نوبت چاپ قرار دارند.وی ادامه داد: همچنین ۹ رمان، دو نمایش نامه و چهار اثر پژوهشی هم در دست چاپ داریم که امیدواریم امسال این آثار به بازار نشر برسد.

معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به روند تولید این آثار گفت: آثار در دو سطح از سوی این مجموعه پذیرفته می‌شوند؛ ابتدا آثاری که نویسندگان از سراسر کشور برای کارشناسان ما می‌فرستند و از سوی دیگر آثاری که هنرمندان به واسطه ارتباط با دبیران بخش‌های مختلف به حوزه هنری کودک و نوجوان ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: این آثار دریافتی ابتدا از سوی دبیران مورد بررسی قرار می‌گیرد و آثار برگزیده بار دیگر در شورای تولید کارشناسی می‌شود، پس از تأیید این شورا، با نویسندگان قرارداد امضا می‌شود و آثار برگزیده برای انتشار در اختیار انتشارات سوره مهر قرار می‌گیرند.

حسین زاده با بیان این مطلب که تاکید حوزه هنری کودک و نوجوان تولید آثاری با دو محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است افزود: ما در حوزه شعر تجربیات ویژه ای داشتیم؛ از جمله ارتباط مستمر با ۱۵۰ شاعر که در فضای مجازی حلقه‌ای ایجاد کردند و مجموعه ۳۰ شعر، ۳۰ شاعر از دل آن طراحی و اجرایی شد. تاکنون ۱۰ جلد از این مجموعه برای انتشار آماده شده و در اختیار سوره مهر قرار دارد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۸۰ عنوان کتاب جدید برای کودکان منتشر می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید