آخرین خبر

برنامه کنسرت‌های هفته آینده تهران

سالن‌های کنسرت پایتخت در هفته پیش‌رو میزبان اجراهای مختلف موسیقایی هستند.

در این گزارش مروری داریم بر برخی کنسرت‌هایی که در بازه زمانی یک هفته (۲۵ تا ۳۱ خرداد) برگزار می‌شوند.

کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر که امسال برای دومین بار در پایتخت اجرا می‌شود، ۲۵ خرداد تا ۶ تیر ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این اجرا ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران ۲۶ خرداد میزبان کنسرت احسان خواجه‌امیری است که بلیت‌هایش ۷۰ تا ۱۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. از طرفی در همین روز «ایوان بند» ۲۶ خرداد در برج میلاد تهران برای دوستدارانش اجرا می‌کند؛ قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۴۵ هزار تومان آغاز می‌شود.

«کاکوبند» جدیدترین کنسرت خود را ۲۷ خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند، کف قیمت بلیت این کنسرت ۷۰ هزار تومان است. گروه موسیقی «بانگ نو» هم در این روز در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود؛ بلیت‌های این اجرا ۷۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

مهدی جهانی ۲۸ خرداد در برج میلاد تهران اجرا می‌کند؛ قیمت بلیت کنسرت او از ۷۰ هزار تومان آغاز می‌شود و تا ۱۸۵ هزار تومان ادامه دارد.

۲۹ خرداد ماه تالار وحدت تهران شاهد اجرای گروه موسیقی «دال» نیز خواهد بود، برای خرید بلیت این کنسرت باید ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان پرداخت. محمد معتمدی هم در همین روز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود؛ بلیت‌های این کنسرت ۲۵ تا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کنسرت گیتار فلامنکو و سازهای کوبه‌ای ال امیر و همایون نصیری ۳۰ خرداد در تالار وحدت با قیمت بلیت ۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان برگزار می‌شود. گروه موسیقی «همنوازان رهاب» نیز در همین روز در تالار رودکی به اجرا می‌پردازند و بلیت کنسرتشان ۵۰ و ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج ۳۱ خرداد در تالار وحدت می‌نوازد، بلیت‌های این کنسرت را با پرداخت ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان می‌توان خریداری کرد. محسن ابراهیم‌زاده هم در این روز کنسرت خود را در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد علاقه‌مندان برای حضور در این کنسرت باید ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان بپردازند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه کنسرت‌های هفته آینده تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید