آخرین خبر

مدیری و گلزار زوج موفق و فرخ‌نژاد ناکام بزرگ +عکس

سینمای ایران در این هفته شاهد موفقیت فیلم «ما همه باهم هستیم» بود، در حالی‌که فیلم سینمایی «دختر شیطان» با بازی حمید فرخ‌نژاد نتوانست انتظارات را برآورده کند و در گیشه ناموفق بود.

به گزارش آوای ایرانیان، نخستین هفته از اکران عید فطر سینماهای کشور در حالی به روز پایانی خود رسیده است که بار دیگر در چند هفته اخیر شاهد دو قطبی شدن گیشه هستیم و تنها سه فیلم سهم عمده‌ای از فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیری و گلزار زوج موفق، حمید فرخ‌نژاد ناکام بزرگ گیشه

البته اکران عید فطر امسال طبق آنچه سازندگان و عوامل برخی از فیلم‌ها گفتند، آغشته به لابی و مافیا شده است و سودجویانی در حال تبلیغات منفی علیه برخی از فیلم‌ها هستند، اتفاقی که با واکنش برخی از عوامل فیلم‌های روی پرده مانند قربان محمدپور کارگردان «دختر شیطان» و هوتن شکیبا بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار همراه شد.

آنچه مشخص است سودای قبضه کردن گیشه، ثبت رکوردها و جذب حداکثری تماشاگران عاملی شده است تا در هفته اخیر شاهد تخریب فیلم‌های روی پرده توسط طرفداران سایر فیلم‌ها باشیم، اتفاقی که به نظر می‌رسد تا حدود زیادی هم سازماندهی شده است و از طریق ربات‌های مجازی صورت می‌گیرد.

با این حال نخستین هفته از اکران عید فطر گذشت و به ترتیب سه فیلم «ما همه باهم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار و «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی سهم عمده‌ای از گیشه را از آن خود کردند. فیلم «غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی هم که هنوز و از عید نوروز روی پرده است، در آخرین روزهای اکران بار دیگر عنوان کمترین میزان فروش را به خود اختصاص داد.

فروش هفت میلیاردی مدیون سه فیلم روی پرده

این هفته سینمای کشور توانست به فروش هفت میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومانی دست پیدا کند که چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان آن به تهران اختصاص داشته است. با پایان ماه رمضان بار دیگر گیشه سینمای ایران تا حدود زیادی رونق گرفت و با افزایش حدودا سه میلیاردی همراه شد.

در واقع ترکیب نامناسب اکران ماه رمضان امسال عاملی شد تا شاهد افت جدی فروش در این ماه باشیم و تنها سه فیلم بتوانند فروش قابل قبولی را برای خود رقم بزنند.

این هفته همچنین ۶۶۶ هزار و ۲۸۷ نفر در سالن‌های سینما به تماشای فیلم‌های روی پرده نشستند که سهم تهرانی‌ها ۳۳۵ هزار و ۴۰۵ نفر بوده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیری و گلزار زوج موفق و فرخ‌نژاد ناکام بزرگ +عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید