آخرین خبر

پروازهای چارتری چه زمانی متوقف می‌شوند؟

منهای هنر/ یادداشت مهمان

سال گذشته همین ایام بود که محمدعلی اسفنانی در برنامه ای رادیویی، درباره گرانی ۱۰۰ درصدی بلیت پروازهای خارجی و ۷۰ درصدی پروازهای داخلی در روزهای گذشته و اینکه آیا در این خصوص شکایتی واصل یا پرونده ای تشکیل شده است؟ اظهار کرد: تاکنون پرونده‌ای از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به تعزیرات ارجاع نشده است ولی در تماس تلفنی اخیری که مدیر سازمان هواپیمایی کشور داشتم، موضوع را مطرح کردم.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: اشکال و ایراد اساسی‌ در بحث بلیت پروازها که به جد دنبال برطرف کردن آن هستیم، پرواز‌های چارتری است و بزرگترین معضل در بحث گرانی بلیت‌های هواپیما این موضوع به شمار می‌رود.

اسفنانی گفت: متاسفانه چون فرد یا افرادی یا یک آژانس تمامی بلیت‌ها را خریداری و گاهی چند آژانس این بلیت‌ها را با هم رد و بدل می‌کنند، نهایتاً آن کسی که در آخر بلیت‌ها را به مردم می‌فروشد به بالاترین قیمت عرضه می‌کند.

وی گفت: به صورت شفاهی و مکتوب به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کردیم که تکلیف پرواز‌های چارتری باید معلوم شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: البته قرار بود تا پایان تیرماه(سال ۹۷)  این موضوع روشن شود و اخیرا نیز طی صحبتی که داشتیم قرار شد در صورت امکان پرواز‌ چارتری ها حذف شود که تاکنون به تاخیر افتاده است. اگر به همین منوال ادامه داشته باشد قطعا برخورد جدی تری خواهیم داشت.

حال قریب به یکسال از این اظهارنظر میگذرد و  همچنان پروازهای چارتری با افزایش نجومی قیمت ها جولان میدهند و از سویی دیگر هیچ اقدامی برای کاهش قیمت های نجومی بلیط های پرواز داخلی انجام نمیشود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پروازهای چارتری چه زمانی متوقف می‌شوند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید