آخرین خبر

اجرای خواننده زن آمریکایی در ۹۰ کیلومتری مکه + عکس

شوک انتشار خبر دعوت از «نیکی مِناژ» زن آوازه‌خوان آمریکایی که به پوشش نیمه عریان و اشعار مبتذل آهنگ‌هایش به شهرت رسیده برای اجرای کنسرت در عربستان سعودی بخش اعظمی از فضای مجازی را به خود اختصاص داد.

به گزارش  آوای ایرانیان، «نیکی مِناژ»، آوازه‌خوان آمریکایی معروف به ملکه رپ به دعوت عربستان سعودی در جشنواره موسیقی ریاض روی صحنه می‌رود.

شوک انتشار خبر دعوت از «نیکی مِناژ» زن آوازه‌خوان آمریکایی برای اجرای کنسرت در عربستان سعودی بخش اعظمی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده است چراکه این زن خواننده همیشه با لباس‌هایی بدن‌نما و نیمه عریان بر روی صحنه حاضر می‌شود و در عین حال نیز تمام اشعار ترانه‌هایش مملوّ از واژگان جنسی و مبتذل و غیراخلاقی است. مجموعه شرایط شخصیت فردی و هنری این آوازه‌خوان موجب موج شدید نارضایتی مردم عربستان برای حضور وی آن هم برای اجرای برنامه را به دنبال داشته است.

«نیکی مناژ» آوازه‌خوان سبک رپ و هیپ‌هاپ، هجدهم جولای (بیست و هفتم تیرماه) در فستیوال موسیقی جده در عربستان سعودی که در ۹۰ کیلومتری مکّه، شهر مقدس مسلمانان واقع شده، با لباس‌های نیمه عریان و اشعار مبتذل روی صحنه به اجرا خواهد پرداخت.

بیشترین انتقادها و نارضایتی‌ها در فضای مجازی به وضعیت ظاهری این خواننده زن و محتوای تمام آهنگ‌هایش که بر مساله «سکس و مواد مخدّر» تاکید دارد، عنوان شده است. برخی کابران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که او چطور با لباس‌های بدن‌نمایی که بر تن می‌کند و شعرهای بی‌محتوایش، در عربستان که مرکز اسلام است روی صحنه می‌رود؟

این خواننده ۳۶ ساله و بزرگ‌شده شهر نوارک آمریکا، قرار است در استادیوم ملک عبدالله جده روی صحنه برود.

برگزار کنندگان این کنسرت اعلام کرده‌اند که این رویداد از شبکه «ام‌تی‌وی» و به صورت جهانی پخش تلویزیونی خواهد شد. «لیام پاین» هنرمند بریتانیایی و «استیو آئوکی» دی جی آمریکایی نیز در این رویداد به اجرای برنامه خواهند پرداخت. پادشاهی عربستان همچنین به بازدیدکنندگان خارجی این وعده را داده که ویزای الکترونیکی سریع را برای آن‌ها صادر خواهد کرد.

طی ماه‌های گذشته همچنین اجراهایی از «ماریا کری» زن آوازه‌خوان مشهور آمریکایی، «اینریکه ایگلِسیاس» «بلک آید پیز» و «شان پُل» در عربستان سعودی روی صحنه رفته است.

این درحالیست که عربستان سعودی همچنان در بخش جداسازی مردان و زنان در اماکن عمومی نظیر رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و دانشگاه‌ها قوانین شدیدی اعمال می‌کند.

از این سو دعوت از «نیکی مناژ» از جمله برنامه‌های بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی برای باز کردن فضای موسیقی و سرگرمی و در نهایت برای بهبود اوضاع اقتصادی در این کشور عنوان شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای خواننده زن آمریکایی در ۹۰ کیلومتری مکه + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید