آخرین خبر

دلیل یک رفتار مشابه از هیراد، ماکان بند، بهنام بانی و ابراهیم‌زاده

«دابسمش» جدیدترین دست‌آویز برخی خواننده‌های پاپ است که به یک باره سر از دنیای موسیقی درآوردند و حال می‌خواهند با روش‌های این‌چنینی، شانس خود را برای داشتن مخاطب بیشتر امتحان کنند.

کافی‌ است صفحه چند خواننده را در اینستاگرام دنبال کنید تا هر روز شاهد اجرای روش «دابسمش» باشید. در این روش، خواننده‌ها بعد از انتشار قطعه‌های جدید از دنبال‌کنندگان خود می‌خواهند با استفاده از این قطعه‌ها، دابسمش بسازند و بفرستند تا این دابسمش‌ها را به پاس حمایت‌ از مخاطبان‌شان، در صفحه خود به اشتراک بگذارند.

عمر این قدردانی البته به قاعده یک استوری ۲۴ ساعته است و بعد از آن استوری، ماجرای این قدردانی تمام می‌شود؛ اما چیزهای دیگری باقی‌ می‌ماند و آن چیزی جز بیشتر دیده شدن این قطعه‌ها نیست. حمید هیراد، پازل بند، ماکان بند، بهنام بانی، محسن ابراهیم‌زاده و…؛ تعداد خواننده‌های استفاده کننده از این روش کم نیست.

از طرف دیگر، دیده شدن در صفحه یک خواننده پاپ که از قضا دنبال‌کنندگان قابل توجهی دارد، نکته‌ای‌ است که کمتر رهگذر شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام، می‌تواند از آن چشم بپوشد. همین می‌شود که این بده و بستان، مُد رایج خواننده‌های پاپ در فضای مجازی می‌شود، کاربران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و این موج، موسیقی را با خود دورتر از آن‌چه باید باشد، می‌برد و بی آن که بخواهیم با این موسیقی‌ها هم سلیقه می‌شویم، همان را در دابسمش‌ها لب می‌زنیم و می‌خوانیم، ورد زبان‌مان می‌شود و در این بین، فقط حواس‌مان به آن‌چه باید، نیست.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دلیل یک رفتار مشابه از هیراد، ماکان بند، بهنام بانی و ابراهیم‌زاده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید