آخرین خبر

نکوداشت ۲ پیشکسوت موسیقی لغو شد

آیین نکوداشت دو هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی که قرار بود روز ۲۶ تیر در خانه هنرمندان ایران برگزار شود، به دلیل برطرف نشدن مشکل قطعی برق این مجموعه به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش آوای ایرانیان، آیین نکوداشت ۲ هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی که قرار بود روز ۲۶ تیر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شود، به دلیل برطرف نشدن مشکل قطعی برق این مجموعه به تاریخ دیگری موکول شد.

در این اطلاعیه آمده است: «علیرغم آماده بودن تمامی مقدمات برای برگزاری مراسم نکوداشت محمدابراهیم ذوالقدر و داود فیاضی دو چهره پیشکسوت آواز ایرانی، متاسفانه به دلیل مشکل فنی ناشی از قطعی برق مجموعه ساختمان خانه هنرمندان برگزاری این مراسم که قرار بود چهارشنبه ۲۶ تیرماه برگزار شود به تعویق افتاد. خانه موسیقی با پوزش از ۲ پیشکسوت آواز ایرانی و همچنین هنرمندان و علاقمندانی که قرار بود در مراسم حضور یابند، اعلام می کند بزودی جزئیات برگزاری این مراسم منتشر می شود.»

خانه هنرمندان ایران در خیابان ایرانشهر و در پارک هنرمندان واقع شده و چند روزی است با مشکل تامین برق مواجه شده که به کاهش ساعات کاری این خانه در روزهای ابتدایی هفته منجر شد.

روز گذشته اما با تشدید این مشکلات خانه هنرمندان اعلام کرد در روزهای پایانی هفته تمامی برنامه های این مجموعه اعم از تاتر، نمایشگاه، نمایش فیلم و دیگر برنامه ها لغو و این مجموعه تعطیل است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نکوداشت ۲ پیشکسوت موسیقی لغو شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید