آخرین خبر

تفاهمنامه جشنواره فیلم مستقل خورشید و جشنواره «سلول آرت» آلمان

جشنواره فیلم مستقل خورشید و جشنواره «سلول آرت» آلمان تفاهمنامه همکاری ۲ ساله امضا کردند.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، همکاری ۲ جشنواره بین المللی فیلم مستقل خورشید و «سلول آرت» آلمان در زمینه‌های مختلف از امسال آغاز می‌شود.

بیستمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «سلول آرت» اکتبر امسال در شهر جنا آلمان برگزار می شود. این جشنواره از سال ١٩٩٩ توسط دانشجویان رسانه تاسیس شده و هدف اولیه آن نمایش فیلم های منتخب آرشیوهای دانشگاهی جهت آشنایی با فیلم کوتاه به عموم مردم بوده است. جشنواره «سلول آرت» از سال ٢٠٠۴ با افزایش تعداد فیلم ها با اقبال مخاطبان همراه شد و با دعوت از هنرمندان مشهور و برندگان جایزه اسکار در بخش داوری و افزایش مدت زمان فستیوال، به بزرگترین جشنواره تورینگن آلمان تبدیل شده است.

انتخاب ۵ فیلم با همکاری کیوریتورهای جشنواره ها جهت نمایش در هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید و بیستمین دوره جشنواره «سلول آرت»، و اعلام رسمی همکاری ۲ جشنواره در زمان برگزاری فستیوال ها در تفاهمنامه سال ٢٠١٩ و  نمایش فیلم های منتخب هر جشنواره در جشنواره دیگر، برگزاری نشست و کنفرانس خبری و رسانه ای درباره همکاری ۲ فستیوال ایرانی و آلمانی، دعوت رسمی از نمایندگان جشنواره برای حضور در فستیوال در ۲ کشور با تامین هزینه ها و برگزاری سمینارهای تخصصی با موضوع فیلم مستقل ایرانی در آلمان از دیگر نکات این تفاهمنامه است.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید، شامل بخش های «مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا»، «مسابقه ویدیوآرت»، «مروری بر سینمای تجربی آلمان» و «بخش ویژه بازآفرینی شهری»، مهرماه امسال در تهران برگزار می شود.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید به دبیری مهدی یارمحمدی مهرماه امسال در تهران برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تفاهمنامه جشنواره فیلم مستقل خورشید و جشنواره «سلول آرت» آلمان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید