آخرین خبر

«شب موسیقی» همراه با دف نوازی و خوانندگی هنرمندان

مجله تلویزیونی «شب موسیقی» به مناسبت دهه ولایت و امامت و در آستانه عیدسغید غذیر خم به صورت ویژه برنامه و با بخش های متنوع موسیقیایی به روی آنتن می رود.
به گزارش آوای ایرانیان، در این برنامه که یکشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می شود، رضا مهدوی مجری کارشناس «شب موسیقی» میزبان کامران همت پور نوازنده دف و جمال الدین منبری خواننده می شود. این دو هنرمند در این برنامه به صورت زنده به اجرای موسیقی می پردازند.
همچنین در ارتباط تلفنی با قاسم رفعتی، خواننده و ردیف‌دان موسیقی ایرانی،درخصوص اجرای کارهای آیینی و عیدغدیرخم گفتگو می شود.
پخش سه قطعه از کنسرت گروه حافظ به رهبری میرفرساد ملک نیا که به تازگی در خانه هنرمندان برگزار شده است، پخش ویدئو کلیپی از نادر گلچین و مروری بر خبرهای حوزه موسیقی با اجرای فرزین طاهری از دیگر بخش های این برنامه زنده شبانگاهی است.
«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه ۴ سیما پخش می شود. «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«شب موسیقی» همراه با دف نوازی و خوانندگی هنرمندان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید