آخرین خبر

همکاری جدید علی رهبری با ارکستر سمفونیک استانبول

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر کشورمان مهرماه سال جاری فصل جدید همکاری خود با ارکستر سمفونیک استانبول را آغاز خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر  کشورمان از روز جمعه ۱۲ مهرماه سال ۱۳۹۸ فصل جدید همکاری خود با ارکستر سمفونیک استانبول را آغاز خواهد کرد.

در این کنسرت ویژه ماری پی‌یر لانگ لامت نوازنده هارپ اهل فرانسه و بولنت اوجیل نوازنده فلوت اهل ترکیه دو سولیست مشهور علی رهبری را همراهی می‌کنند.

لانگ لامت، یکی از مشهورترین نوازندگان هارپ جهان است او با اکثر ارکسترها و رهبران جهان همکاری داشته است، اما بیشترین همکاری‌هایش با ارکستر فیلارمونیک برلین بوده است. بولنت اوجیل، سولیست فلوت هم تاکنون برنده چندین مسابقه جهانی فلوت شده است. او هم با اکثر ارکسترهای جهان کنسرت داشته است.

در این اجرا که به گفته علی رهبری «کنسرت ویژه افتتاحیه ارکستر سمفونیک دولتی استانبول» محسوب می‌شود، آثاری ازجوزپه وردی، آمادئوس موتزارت و هکتور برلیوز به رهبری ارکستر علی رهبری پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. رهبری خرداد ماه گذشته نیز کنسرت دیگری را در استانبول رهبری کرد.

علی رهبری به عنوان رهبر اصلی، سابقه همکاری ۱۴ ساله با ارکستر سمفونیک دولتی شهر استانبول داشته و در هفت سال گذشته از طرف بنیاد فرهنگی و هنری شهر آنتالیا، جهت آموزش وارتقای سطح ارکستر این شهر به آنجا دعوت شده بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همکاری جدید علی رهبری با ارکستر سمفونیک استانبول”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید