آخرین خبر

حال و هوای تلخ این روزهای شهرام ناظری

شهرام ناظری خواننده و هنرمند مطرح موسیقی ایران درباره حال و احوال این روزهایش گفت: «حال و احوال من دقیقاً شبیه اوضاع اجتماعی و وضع کنونی مردم است. چطور می‌توانم در شرایط خوبی باشم و مردمم شرایط بدی را تجربه کنند.»

 

به گزارش آوای ایرانیان، شهرام ناظری، استاد موسیقی سنتی و یکی از اعضای رنسانس موسیقی ایرانی، این روزها در حال استراحت است و به پیاده‌روی و خواندن کتاب و گوش دادن موسیقی می‌پردازد. او از حال خود و احوال مردم می‌گوید و فعالیت‌هایی که این روزها بیش از قبل انجام می‌دهد.

شهرام ناظری خواننده و هنرمند مطرح موسیقی ایران درباره حال و احوال این روزهایش گفت: «حال و احوال من دقیقاً شبیه اوضاع اجتماعی و وضع کنونی مردم است. چطور می‌توانم در شرایط خوبی باشم و مردمم شرایط بدی را تجربه کنند. سوال اصلی من این است که این روزها کدام دسته از مردم یا چه قشری از زندگی روزمره‌شان لذت می‌برند و از آن رضایت دارند؟ بعید می‌دانم چنین فضایی بر جامعه حاکم باشد. بین هنرمندان و مردم فاصله‌ای نیست. این یک درد مشترک است، اما جز امید فکری در سر ندارم.»

ناظری ادامه داد: «هستند کسانی که این روز‌ها حال‌شان در جامعه خوب است و می‌توانند خوشحال باشند. البته آنها کسانی هستند که دسترسی به سرمایه‌های بادآورده و هنگفت دارند. قطعاً منظور همان اختلاسگرانی است که مثل آب خوردن پول‌ها را برمی‌دارند و به راحتی از کشور خارج می‌شوند. با رابطه همه کار می‌کنند و در آخر این مردم هستند که متضرر می‌شوند و از جیب آنها خرج می‌شود.»

شهرام ناظری در پایان گفت: «به دلیل فرا رسیدن ایام محرم برنامه خاصی ندارم؛ یعنی تمام کنسرت‌ها و برنامه‌های موسیقایی ما بعد از این ایام انجام خواهد شد. این روز‌ها بیشتر کتاب می‌خوانم و موسیقی گوش می‌دهم. سعی می‌کنم کمی برای خودم باشم و آرام زندگی کنم. روزها به پیاده‌روی می‌روم و سعی دارم شبیه همه مردم زندگی کنم و به پیرامونم بیشتر اهمیت بدهم تا روزی که اتفاقات خوبی برای همه مردم سرزمینم رقم بخورد.»

منبع: اعتمادآنلاین

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حال و هوای تلخ این روزهای شهرام ناظری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید