آخرین خبر

انتقاد غلامرضا صنعتگر از بی‌توجهی به «کلام» در بازار موسیقی

غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود ضمن اعلام خبر برگزاری دور تازه کنسرت‌های خود بعد از ایام محرم و صفر، از بی‌توجهی به «کلام» در تولیدات موسیقی انتقاد کرد.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: بنده با توجه به شرایط جسمانی‌ام در طول سال بارها پیش آمده که درگیر بیمارستان و کارهای درمانی باشم اما این موضوع باعث نشده که به کار و تولید در حوزه موسیقی مشغول نباشم کما اینکه در همین چارچوب چندین کار را تولید و در زمینه‌های مختلف آن را برای مخاطبان آماده کرده‌ام.

وی ادامه داد: من هیچ وقت حاضر نبوده‌ام هر ترانه‌ای را بخوانم چرا که «کلام» همواره برایم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است و همیشه تلاش کرده‌ام در هرزمانی که به کار موسیقی مشغول هستم این موضوع را به شدت مدنظرم قرار دهم. البته که بی‌توجهی به کلام، امروزه یکی از آسیب‌های جدی حوزه موسیقی پاپ است که برای آن باید دنبال راهکار بود. من واقعاً امیدوارم در این راه مدیران وزارت ارشاد فکری اساسی برای حل این معضل بکنند چرا که موسیقی نقش بسیار مهم و انکارناپذیری در زندگی مردم به ویژه نسل جوان دارد. کما اینکه در حال حاضر ذائقه شنیداری مردم به دلیل کاهش توجه به موضوع کلام و حضور برخی افراد، تنزل پیدا کرده است.

«بی‌توجهی به کلام» امروزه یکی از آسیب‌های جدی حوزه موسیقی پاپ است که برای آن باید دنبال راهکار بود؛ من واقعاً امیدوارم در این راه مدیران وزارت ارشاد فکری اساسی برای حل این معضل بکننداین خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: چندماهی است که با همکاری و همفکری یک تیم قوی و خوش فکر مشغول برنامه‌ریزی هستیم تا آثار جدیدی را که در شأن مخاطب باشد تولید کنیم. این آثار به‌زودی برای پخش و شنیدن در اختیار مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت. در عین حال اگر خدا بخواهد بعد از ماه صفر چندین شب در تهران کنسرت برگزار خواهم کرد که رهبری ارکستر و تنظیم قطعات به عهده هنرمند توانمند جناب آقای فربد یزدانفر است و امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

صنعتگر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: خدارا شاکرم همیشه در چارچوبی که خودم در نظر دارم کار کرده و سعی داشته‌ام و دارم تا آثار ارزشمندی تولید کنم. من به هیچ وجه نمی‌خواهم ترانه‌های سخیف بخوانم و خیلی هم مانور تبلیغاتی ندارم، ولی همچنان در این عرصه پرترافیک، سالم کار می‌کنم و مورد لطف و توجه مردم هستم. من از حاشیه‌سازی بیزارم و زندگی آرام و بی‌دغدغه را به هرچیزی ترجیح می‌دهم و معتقدم زندگی شخصی هرکس بسیار مقدس است و لزومی ندارد در معرض دید عموم قرار بگیرد چرا که معتقدم: «خانواده یعنی محترم‌ترین حریم».

غلامرضا صنعتگر که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های زیادی را در عرصه موسیقی انجام داده چندی پیش تازه‌ترین آلبوم موسیقی خود با عنوان «هنوز سرپام» را منتشر کرد.

این آلبوم که از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است شامل ۱۱ قطعه موسیقی با شعرهایی از مجید ذاکری، اهورا ایمان، مریم فتاحی و شبنم عراقی‌نژاد است که از بین این قطعات، سه قطعه دارای موسیقی محلی است.

این هنرمند غیر از خوانندگی، نوازندگی سازهایی چون پیانو وگیتار و سازهای پوستی را تجربه کرده است. ترانه‌های «میهنم ایران»، «میشه ضامنم بشی»، «دفاع از شط» و «عطر نرگس» از مهم‌ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه‌های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتقاد غلامرضا صنعتگر از بی‌توجهی به «کلام» در بازار موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید