آخرین خبر

احسان کرمی: نمیدانم ممنوع التصویر هستم یا خیر

احسان کرمی: ممنوع‌التصویر هستم؟ نمی‌دانم!

به گزارش آوای ایرانیان، احسان کرمی از فعالیت‌های اخیرش در عرصه تصویر گفت.

احسان کرمی با بیان این نکته که این روزها مشغول بازی در سریال «هم‌گناه» مصطفی کیایی است گفت: «هم گناه» یک سریال اجتماعی به شدت جذاب است که فیلمنامه خیلی خوبی دارد و به خاطر همین فیلمنامه خوب، پرویز پرستویی که تا به حال در شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است مجاب شده که در این سریال بازی کند.

کرمی با تاکید بر اینکه چند پیشنهاد کار تئاتر را به خاطر حضور در «هم‌گناه» رد کرده گفت: به دلیل کیفیت بالای فیلمنامه با اکثر هنرمندانی که قرار بوده در این کار حضور داشته باشند توافق شده و عزیزانی هم که حضور نداشتند به دلیل مشارکت در پروژه های دیگر بوده است. این سریال پربازیگرترین کار شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید و هنرمندانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان و… در آن حضور دارند. این کار۲۰ نقش اصلی  دارد که هر کدام با یک قصه وارد داستان می شوند.

وی همچنین درباره ممنوع التصویر بودنش در تلویزیون هم گفت: دلیل این اتفاق را نمی دانم. طی این سال ها چند دوره ممنوع التصویر شده ام اما هیچوقت متوجه نشدم که به چه علت این اتفاق افتاده است. حتی الان که با شما صحبت می کنم نمیدانم ممنوع التصویر هستم یا خیر.

کرمی ادامه داد: چند وقت پیش شنیدم که ترانه‌هایم از رادیو پخش شده، گویا صدای من از ممنوعیت درآمده است. حتی چند نفر از تهیه‌کنندگان هم دنبال رفع این ماجرا بودند، ولی واقعیت این است که اصلا موردی نبوده که بخواهند من را بابت آن ممنوع التصویر کنند. حتی قبلا که یک بار هم این اتفاق افتاد به رسانه ملی رفتم و عنوان شد فقط یه سوتفاهم بود که رفع شد، ولی الان چون تمام تمرکزم روی سریال «هم گناه» است فرصت نکردم تا ببینم چه مشکلی پیش آمده است. حتی تهیه کننده خندوانه هم این موضوع را پیگیر شد ولی ایشان هم متوجه نشد که چرا این اتفاق افتاده است. درحال حاضر هم که با تلویزیون کاری ندارم، حالا هر وقت خواستم دوباره با رامبد جوان همکاری کنم پیگیر این موضوع می شوم.

وی در آخر در مورد وضعیت تولید کلاه قرمزی عنوان کرد: من از پروژه کلاه قرمزی بی اطلاع هستم. گویا همه عوامل در آرامش هستند. تقریبا اواسط اسفند ماه می خواستند ۱۰ قسمت این کار خیلی زود ضبط شود و با من برای این منظور تماس گرفتند تا حضور داشته باشم و من با این که خارج از کشور بودم گفتم بله، چون هیچ چیز واقعا مهم تر از کلاه قرمزی نیست، ولی بعد از دو روز تماس گرفتند و عنوان کردند کار کنسل شده چون بسیاری از عوامل سرکار بودند. ضمن اینکه حس می کنم نه آقای طهماسب و نه آقای مدرسی تمایل دارند که با این شرایطی که در تلویزیون وجود دارد کار کنند. به عقیده من در حال حاضر کششی از جانب گروه برای ادامه پروژه وجود ندارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “احسان کرمی: نمیدانم ممنوع التصویر هستم یا خیر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید