آخرین خبر

شورای ارزیابی جشنواره موسیقی فجر تشکیل می‌شود

سومین جلسه هیئت انتخاب گروه‌ها و آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان،  سومین جلسه هیئت انتخاب گروه‌ها و آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضای شورا متشکل از محمد اله‌یاری فومنی (رئیس جشنواره)، شاهین فرهت (دبیر جشنواره)، علی ثابت نیا (مدیر اجرایی) و بهروز غریب‌پور، هومان اسعدی، رضا مهدوی، حمیدرضا اردلان، سیامک جهانگیری، محمدرضا فیاض و کیاوش صاحب‌نسق برگزار شد.

هیئت انتخاب گروه‌ها و آثار در این جلسه درباره سیاست‌ها و وظایفشان گفت‌وگو کردند و نظراتشان را مطرح کردند.

محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره در این جلسه گفت: «سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مطابق آیین‌نامه جشنواره پیش می‌رود. البته ممکن است نقدها و ایرادهایی به آیین‌نامه باشد و آیین‌نامه می‌تواند با نظرات و نقدهای تخصصی تغییر کند و اصلاح شود. جشنواره موسیقی فجر فرصتی برای حضور سلیقه‌های متنوع و مختلف موسیقی است و امیدواریم جشنواره‌ای با کیفیت بالا را در این دوره شاهد باشیم. شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز بر اساس آیین‌نامه از ابتدای روند جشنواره تشکیل می‌شود.»

اله‌یاری همچنین در این جلسه با قدردانی از خدمات رئیس سابق جشنواره و مدیر اجرایی سابق جشنواره موسیقی فجر گفت: «همدلی ستاد برگزاری جشنواره، همراهی اهالی رسانه و هنرمندان از جمله ملزومات پویایی جشنواره است.»

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و گروه‌ها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا ۱۷ آذرماه سال جاری فرصت دارند در سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شورای ارزیابی جشنواره موسیقی فجر تشکیل می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید