آخرین خبر

تهیه مایحتاج زندگی؛ مهم‌ترین اولویت بازیگر پیشکسوت برای پذیرفتن نقش

 تهیه مایحتاج زندگی؛ مهم‌ترین اولویت بازیگر پیشکسوت برای پذیرفتن نقش

به گزارش آوای ایرانیان، کاظم هژیر آزاد گفت: این روزها سینمایی دو وجهی داریم، یکی «سینمای صنعتی» که باید به دنبال کسب درآمد باشد و شاهد آن هستیم که تهیه‌کنندگان تنها به بازگشت پول و سود حاصل از فیلم توجه دارند و وجه دیگر آن «سینمای هنری» است که دچار مشکلاتی است.

کاظم هژیرآزاد در خصوص اولویت‌های خود برای پذیرش نقش اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت برای پذیرش نقش برای بنده تهیه مایحتاج زندگی است و برایم فرقی نمی‌کند چه نقشی باشد، نقش کوتاه باشد یا بلند و تنها برایم کار کردن مهم است.

بازیگر سریال «از یادها رفته» در پایان در خصوص وضعیت امروز سینمای ایران خاطرنشان کرد: در سینما خط قرمزها متعادل‌تر شده است اما ما این روزها سینمایی دو وجهی داریم، یکی «سینمای صنعتی» که باید به دنبال کسب درآمد باشد و شاهد آن هستیم که تهیه‌کنندگان تنها به بازگشت پول و سود حاصل از فیلم توجه دارند و وجه دیگر آن «سینمای هنری» است که دچار مشکلاتی است و تعداد سینماگرانی که صرفاً به تفکر، ذوق و هنر می‌پردازند کم شده‌اند.

هژیرآزاد در همین راستا خاطرنشان کرد: اتفاقات امروز ناشی از آن است که در روزگار امروز به دلیل هزینه‌های سنگین سینما کمتر کسی تن به سرمایه‌گذاری می‌دهد و شرایط برای فیلم‌هایی که بخواهند انتقاد زیربنایی کنند بسیار محدود است و به‌سختی به حیات خود ادامه می‌دهد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تهیه مایحتاج زندگی؛ مهم‌ترین اولویت بازیگر پیشکسوت برای پذیرفتن نقش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید