آخرین خبر

«مسخره‌باز» از «رد خون» جلو زد

«مسخره‌باز» از «رد خون» جلو زد

به گزارش آوای ایرانیان، فیلم سینمایی «مسخره‌باز» در دومین هفته اکران خود به صدرنشینی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» پایان داد و به صدر گیشه پُرفروش‌ها هفته رفت.

در نخستین ماه پاییز هرچند سینماها باز هم توقعات را در گیشه برآورده نکردند اما اکران آثاری از کارگردانان مطرح و جوان رونق را تا حدودی به سینماها بازگردانده است.

این رونق در بررسی آمار فروش هفتگی نیز تاثیر داشته و به نوعی باعث شد هر هفته جای ۵ فیلم پرفروش تغییر کند.

این هفته نیز آمار ۵ فیلم بالای جدول پُرفروش‌ها باز هم تغییر کرد و صدر جدول نیز بعد از سه هفته متوالی از ماجرای نیمروز؛ رد خون گرفته شد.

فیلم سینمایی مسخره باز در دومین هفته اکران خو با فروش ۷۲۸ میلیون تومان بالاتر از ماجرای نیمروز؛ رد خون در صدر پُرفروش های هفته قرار گرفت.

این فیلم با اکران در ۸۴ سالن سینما در مجموع نیز یک میلیارد ۶۴۴ میلیون تومان فروخته است.

هدیه تهرانی، صابر ابر، بابک حمیدیان، علی نصیریان، محسن حسینی، رضا کیانیان، داریوش موفق، فرزان جلالی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

مسخره‌باز داستان جوانی (صابر ابر) شیفته‌ی بازیگری است که در یک سلمانی کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم آقا (علی نصیریان) که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد. مانفر د (داریوش موفق) که دوست و کارچاق‌کن این سلمانی است شبی وارد سلمانی شده و بیان می‌کند که موهای بلند زنانه را به قیمت خوب می‌خرد.

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز؛ رد خون نیز این هفته با فروش ۶۱۱ میلین تومانی در رده دوم پرفروش های هفته قرار گرفت.

این فیلم در مجموع ۴ هفته نمایش در ۱۸۳ سالن سینما ۳ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان فروخت.

روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد…

در این فیلم هنرمندانی چون جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، مهدی زمین‌پرداز، هستی مهدوی و حسین مهری ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی درخونگاه نیز این هفته با فروش ۲۲۰ میلیون تومانی در رده سوم پرفروش‌ها قرار گرفت.

این فیلم در مجموع ۳ هفته نمایش در ۱۶۶ سالن سینما ۹۲۵ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم که داستان آن در اوایل انقلاب روایت می‌شود ماجرای رضا است که تازه از ژاپن برگشته و می‌خواهد با پول‌هایی که درآورده زندگی جدید را آغاز کند. در خلاصه داستان آن آمده «ظهری می‌آید، تا بسازد! اگر نبازد…»

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته آپناهی‌ها بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم چهارم جدول پرفروش‌های هفته نیز به کلوپ همسران اختصاص دارد که ۲۱۶ میلیون تومان فروخت.

این فیلم در پنجمین هفته اکران در ۱۰۴ سالن سینما ۳ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان فروخته است.

میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور، رضا بنفشه‌خواه و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

فیلم کلوپ همسران داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی، قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می برند تا اینکه روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسرانشان می شود. آنها به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند و…

تازه‌ترین ساخته رسول صدرعاملی نیز در سومین هفته نمایش خود ۱۷۱ میلیون تومان فروخت.

این فیلم با نمایش در ۱۰۱ سالن سینما در مجموع نیز ۶۷۷ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم روایت مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده است که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند…

سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«مسخره‌باز» از «رد خون» جلو زد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید