آخرین خبر

علی صادقی: یک عده فقط با هم کار می کنند/ چهار گوشه دوربین را بوسیدم و خداحافظی کردم!

علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است.

علی صادقی: یک عده فقط با هم کار می کنند/ چهار گوشه دوربین را بوسیدم و خداحافظی کردم!

به گزارش آوای ایرانیان، سیدعلی ضیا در نخستین قسمت از ویژه برنامه شب یلدا میزبان علی صادقی بازیگر محبوب کمدی بود.

 

صادقی در ابتدا درباره کارهای تازه اش گفت: خبر خوب اینکه یک سریال قرار است با بازی من در شبکه نمایش خانگی پخش شود، به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری که در آن در کنار حمید لولایی، مرجانه گلچین و امیر نوری ایفای نقش می‌کنم و امیدوارم کار خوبی دربیاید.

 

وی درباره جدی بازی کردن خود اظهار کرد: من همیشه جدی بازی می‌کنم اما مردم می‌خندند. بیشتر دوست دارم کارهای رئال با موقعیت‌های کمدی بازی کنم.

 

 

ضیاء در ادامه به این موضوع اشاره کرد که تصمیم داشتند با لق کردن صندلی مجری یا مهمان، صحنه خنده معروف صادقی در سریال «خانه به دوش» را بازسازی کنند اما منصرف شدند.

 

صادقی هم گفت: اگر این کار را می‌کردید هم دیگر آن شکلی خنده‌ام نمی‌گرفت. همان روز هم آن صحنه را چند بار تکرار کردند تا بهترین حالت را داشته باشند.

 

در ادامه بنا شد او با کلمات بی‌ربط جمله بسازد و در ترکیب قیمه، دمپایی و ماستا گفت: از قیمه خوشم نمی آید. بعضی‌ها طوری درست می‌کنند که انگار شکوه لپه است، بیشتر آب رب و لپه است! «قیمه رو چرا میریزی تو ماستا بیام با دمپایی سیاه و کبودت کنم!»

 

وی در این باره که چرا بعد از تجربه دوران اوج، مدتی نبوده و این غیبت خودخواسته بوده یا ممنوع الکار شده، گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است. علت خاصی سراغ ندارم و همیشه دوست دارم کار کنم و کار هم باشد انجام می‌دهم.

 

این بازیگر با بیان اینکه در توییتر همه قربان صدقه‌ام می‌روند درباره اینکه شایعه شده بود با خاله شادونه ازدواج کرده گفت: شایعه برای همه آدمها هست.

 

صادقی در پاسخ به یکی از تویتت‌ها که ضمن تمجید از او به فیلم‌های بدی که بازی کرده انتقاد کرده، در این باره که آیا از کارنامه خود راضی است یا خیر، گفت: نه خیلی.

 

این بازیگر که کارش را از نوجوانی با سریال «بهترین تابستان من» آغاز کرده، تصریح کرد: تقریبا ۳۰ سال است دارم این کار را انجام می‌دهم اما حداقل با دو سوم بازیگران ایران کست نشده‌ام که بازی کنم. علتش را هم نمی دانم. به هر حال اینطوری است. به نظرم کارها بیشتر حالت تیمی است و یک سری آدم‌ها فقط با هم کار می‌کنند و این موضوع دست من نیست.

 

وی در پاسخ به اینکه جای چه کسی در یلدای امسال خالی است به جکی چان اشاره کرد و درباره اینکه سال بعد همین موقع دوست داری به چه رسیده باشی، گفت: همین که سلامت باشم برایم کافی است.

 

این بازیگر همچنین با بیان اینکه دوست قدیمی‌ام قبل از اینکه بیایم پیام داد و آشتی کردیم، اشاره کرد: ممکن است غمگین هم شوم.

 

صادقی در بخش بازی که باید ویژگی های یک چهره شناخته شده را شرح می دادند تا طرف مقابل حدس بزند او کیست درباره مهران غفوریان گفت: ببخشید این را می‌گویم اما جنازه او هم خنده‌دار است و اگر یک گوشه هم دراز بکشد و دستش نزنند خنده‌دار است!

 

وی همچنین با بیان اینکه بیشتر موسیقی بی‌کلام گوش می‌کند مازیار فلاحی را نشناخت و درباره رضا شفیعی جم گفت: ایشان استاد تیپ‌سازی نقش‌های کمدی هستند.

 

این بازیگر همچنین در پاسخ به ضیاء که می‌گفت به یک آهنگ شب یلدایی اشاره کند، تاکید کرد: من فقط یک آهنگ بلدم آن هم از محسن چاوشی از دوستان صمیمی‌ام است «قسمت میدم بمون جون ننت جون کاکات قربونت برم الهی قربون جفت چشات».

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی صادقی: یک عده فقط با هم کار می کنند/ چهار گوشه دوربین را بوسیدم و خداحافظی کردم!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید