آخرین خبر

پنج اشتباه رشیدپور در دوشب ویژه‌برنامه شب یلدا چه بود؟/ آنتن زنده حق همیشگی من است!

 به گزارش آوای ایرانیان، حسین خان بابازاده: شب یلدا هم تمام شد و شب‌ها به نفع روزها در حال کوتاه شدن هستند. اما ویژه برنامه طولانی ترین شب سال در شبکه سه خالی از حاشیه نبود. رضا رشیدپور از چند روز قبل‌تر با رپرتاژی از برنامه سال گذشته همراه با تصویر و صدای خودش خبر داد که امسال هم عهده‌دار تهیه و اجرای «شب آرام» است. در توانمندی رشیدپور نمی‌توان تردید کرد اما برخی رفتارها و رخدادهای این ویژه برنامه دوقسمتی باعث شد که نکات ذیل نگاشته شود:

۱٫ ظاهر رشیدپور در نوع خود نامناسب بود. شاید کسی انتظار نداشت در مراسمی که به ظن برخی از مردم ایران در حکم یک شب خوشی و جشن است، مجری مراسم برخلاف ظاهر همیشگی‌اش، نه با یک میزان محاسن عرفی بلکه با انبوهی از ریش و پیراهن مشکی بر تن حاضر شود!

۲٫ ژست رشیدپور در ابتدای برنامه که مشکلات و معضلات مردم خوزستان، زاهدان، کرمانشاه و… به همراه گلایه از مسئولان احصا کرد، واقعا قابل تقدیر بود اما چهره بشاش و هیجان زده رشیدپور در برنامه انتخاباتی روحانی از یاد کسی نمی‌رود.

۳٫ گلایه تلویحی و ابراز دلتنگی رشیدپور به خاطر غیبت چندماهه پس از پایان «حالا خورشید» در نوع خود جالب بود. این حس به مخاطب منتقل شد که برخی‌ها آنتن زنده را حق همیشگی خود می‌دانند! باید یادآور شد که همین مجری «شب آرام» طی سال های دهه هشتاد از آنتن زنده تلویزیون نامی برای خود دست و پا کرد اما به دلیل ماجراهایی که پیش آمد به سراغ ایجاد شبکه ماهواره‌ای و برنامه‌های اینترنتی رفت؛ اما در نهایت با اعتماد مجدد تلویزیون به آنتن برگشت.

۴٫ اولین مهمان رشیدپور در شروع برنامه جمعه شب آتیلا پسیانی بود. فارغ از اینکه چه نیازی به حضور تکراری و بی ثمر هنرمندانی از این دست وجود دارد، نکته آنجاست که رشیدپور از آتیلا پسیانی به خاطر حضورش در چندساعت مانده به سفر تشکر کرد؛ سفری که خود پسیانی مقصد آن را خارج از کشور معرفی کرد. اینکه مهمان ویژه برنامه شبی ایرانی مانند یلدا که محور آن صله ارحام و زیارت اقوام است یک هنرمند عازم خارج از کشور باشد که مشخص نیست با چه مقدار هدیه به تلویزیون آمده، در نوع خود تلخ بود. البته که ممکن است رشیدپور از این سفر مطلع نبوده باشد ولی باید بار دیگر سوال ابتدایی را مطرح کرد که اساسا چه نیازی به دعوت از این افراد است؟

۵٫ اصرار رشیدپور به نام بردن از عادل فردوسی پور حاشیه برجسته این ویژه برنامه شد. مجری برنامه ۹۰ با دلایل تقریبا مشخص در شبکه سه فعلا برنامه ندارد. اما اینکه رشیدپور بخواهد از آنتن زنده رسانه ملی که به طور امانت در اختیار او قرار داده اند،  برای دیگر سلبریتی‌ها رپرتاژ برود، دقیقا همان خطایی است که خود عادل مرتکب شد. چرا که تقریبا از مجری برنامه فوتبالی ۹۰ خواسته شده بود که صرفا به فوتبال و مسائل پیرامون آن بپردازد و از آنتن زنده اصطلاحا سلبریتی بازی نکند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پنج اشتباه رشیدپور در دوشب ویژه‌برنامه شب یلدا چه بود؟/ آنتن زنده حق همیشگی من است!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید