آخرین خبر

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها / گیشه جان دارد؟

آمار فروش فیلم‌های سینمایی تا چهارم دی ماه بر اساس اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران به این شرح است:

 

به گزارش آوای ایرانیان، فیلم سینمایی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که از ۲۷ آذرماه اکران خود را در سینماها آغاز کرده تا امروز با داشتن بیش از ۱۲هزار مخاطب و نمایش در ۴۹ سینما نزدیک به ۱۷۲ میلیون تومان فروش داشته است.

 

 

فیلم «مشت آخر» ساخته مهدی فخیم زاده با در اختیار داشتن ۳۵ سالن سینمایی و پس از یک هفته اکران تا امروز بیش از ۷۸ میلیون تومان فروش داشته و ۶هزار نفر پای تماشای آن نشسته‌اند.

 

فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری با داشتن ۴۱ هزار مخاطب و نمایش در ۷۴ سالن سینمایی در کشور پس از گذشت دو هفته اکران ۴۵۷ میلیون تومان فروش داشته است.

 

فیلم «جان‌دار» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری که از ۲۰ اذرماه روی پرده سینماها رفته است تا امروز با نمایش در ۱۰۰ سالن سینمایی یک و نیم میلیارد تومان فروش داشته و ۱۰۸ هزار نفر مخاطب به سینما جذب کرده است.

 

فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی که از نیمه آذرماه اکران خود را اغاز کرد واکنون ۵۴ سالن سینمایی دراختیار دارد، با ۲۲ هزار مخاطب، ۲۸۷ میلیون تومان فروش داشته است.

 

فیلم «لیلاج» ساخته داریوش یاری که از ۶ آذرماه با محدودیت سنی +۱۲ سال روی پرده سینماها رفته، با هشت هزار مخاطب ۹۳ میلیون تومان فروش داشته است. این اثر در ۴۶ سینما به نمایش در آمده است.

 

فیلم اکشن «معکوس» پولاد کیمیایی که از هفته اول آدر ماه نمایش خود را آغاز کرد، با در اختیار داشتن ۶۴ سالن سینمایی و جذب ۱۲ هزار تماشاچی به سینما، در مجموع ۱۴۷ میلیون تومان فروش داشته است.

 

انیمیشن بلند سینمایی«آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر با محدودیت سنی بالای ۱۲ سال، پس از حدود یک ماه اکران و نمایش در ۴۸ سالن سینمایی و بیش از ۲۸ هزار مخاطب، ۳۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

 

انیمشین «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی، فیلم تخیلی «تورنادو» سید جواد هاشمی و فیلم نوجوان «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر که نمایش خود را از نیمه آبان ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده اند، به ترتیب دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ۶۸۸ میلیون تومان وبیش از چهار میلیاردتومان فروش داشته‌اند.

 

فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که اکرانش را از نیمه آبان ماه در سینماها آغاز کرد با جذب ۵۸ هزار مخاطب و نمایش در ۸۷سینما ۷۳۸ میلیون تومان فروش داشته است.

 

دو فیلم کمدی «چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن و «مطرب» مصطفی کیایی پس از بیش از یک ماه و نیم اکران به ترتیب هشت میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان و ۲۸ میلیارد تومان فروش داشته‌اند و به این ترتیب «مطرب» بیشترین میزان فروش را در بین آثار اکران شده از ابتدای سال ۹۸ کسب کرده است.

 

دو فیلم سینمایی «زیر نظر» مجید صالحی در ژانر کمدی و با محدودیت سنی + ۱۵ سال و «سونامی» میلاد صدرعاملی با موضوعی اجتماعی از امروز چهارم دی ماه اکران خود را در سینماها آغاز کرده‌اند.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها / گیشه جان دارد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید