آخرین خبر

در سوگ سردارترین «سردار»/ دنیایی منتظر انتقام خون تو هستند

حامد قربانی نویسنده سریال «آیت‌الله طالقانی» با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نوشت که دنیایی انتظار انتقام خون تو را می‌کشد.

به گزارش آوای ایرانیان، حامد قربانی نویسنده سریال «آیت‌الله طالقانی» به بهانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دل‌نوشته‌ای را منتشر کرد.

در متن این یادداشت که برای انتشار  آمده است؛

«بسم الله القاصم الجبارین

سلام ای شهید مظلوم.

ای سردارترین سردار. ای علمدار. ای دستِ تنهای عباس. اینک صدای مردم، صدای هیهات است. و صدای بانوی سردار، صدای انتظار و انتقام. دو روز پس از ولادت حضرت زینب(س) پرواز کردی. در شب زیارت سالار شهیدان امام حسین(ع). دیگر عطش شهادت نداری. دیگر حاجت روا شده‌ای. این روزها و شب‌ها سیمای مردم جز به حیرت نیست. جز به غم و نفرت نیست. غم از هجرت تو و سربازانت. و نفرت از قاتلین رذل تاریخ. اینک دنیایی انتظار انتقام خون تو را می‌کشد. شبیه همان انتظار تو. ما نیز حاجت روا خواهیم شد. مجلس خونخواهی نزدیک است.

شب پیش از شهادتت، در حال نگارش سریال «آیت‌الله طالقانی» بودم؛ پیر و مرد بزرگ مبارزه با استعمار و استکبار، که تو نیز به همان طریق و به شایستگی همان راه، مبارزه کردی. در صفحه نگارش، مردی از ایشان می‌پرسید «چرا خداوند در برابر اینهمه ظلمِ ظالم سکوت کرده است؟» و باقی گفتگو را گذاشتم به روز بعد که خبر عروج شما آمد. جواب روشن بود. اینکه خداوند به جانیان و گناهکارانِ بی‌شرم، فرصت می‌دهد تا بیشتر در آلودگی فرو بروند. تا آنگاه که وقت مجازات برسد. اما دانستم بخشی از جواب این پرسش در سفر شما نهفته است. در خون شما. در صبر و استقامت شما. در لرزش تن دشمنان از عقوبت آتی. خون و مظلومیت شما پاسخ خدا خواهد شد. خداوندی که درهم شکننده سرکشان است.

باری هنگامی که جناب حاتمی کیا در غم این سوگ نوشت سربازت هستم، من نیز به این جایگاه حسرت خوردم و آه کشیدم. اگر لایق می‌دانی مرا نیز به سربازی خود بپذیر تا هم صدا با بانوی سردار بخوانم «بسم الله القاصم الجبارین.»

منبع:مهر

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “در سوگ سردارترین «سردار»/ دنیایی منتظر انتقام خون تو هستند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید