آخرین خبر

دو سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

به گزارش آوای ایرانیان سینماهای شهرهای دنا و بهمئی با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و هاشم میرزاخانی، مدیر عامل موسسه سینماشهر امروز سوم آبان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه سینما شهر، پیرو سفرهای استانی ریاست سازمان سینمایی و عقد تفاهمنامه با استانداران و به همت موسسه سینماشهر؛ سینماهای شهرهای دنا و بهمئی با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و هاشم میرزاخانی، مدیر عامل موسسه سینماشهر، قادر آشنا، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی افتتاح شد.
در راستای هدف‌گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در استان‌ها با همکاری موسسه سینما شهر، سینما «سیمرغ» شهر «سی‌سخت» در شهرستان دنا و سینمای شهید «خوب» در شهرستان بهمئی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، طی تفاهمنامه میان سازمان سینمایی و استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد برای تجهیز سالن‌های آمفی تئاتر ادارات ارشاد شهرستان‌های سی‌سخت و بهمئی در سال گذشته و تبدیل به سالن سینما، سالن سینما سیمرغ سی‌سخت با ۲۸۰ صندلی و سینما شهید «خوب» در بهمئی با ظرفیت ۱۸۶ صندلی به ناوگان نمایش کشور اضافه می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دو سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید