آخرین خبر

فراخوان سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» منتشر شد

فراخوان سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و پژوهش در زمینه موسیقی شهری منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، فراخوان سومین «جشنواره موسیقی امیرجاهد» در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و پژوهش در زمینه موسیقی شهری منتشر شد.

در متن فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد آمده است:

«به منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و ضرورت کشف استعدادهای درخشان و حمایت از نسل جوان که از سرمایه های ارزشمند کشور بشمار می آیند؛ «خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد» بر اساس وظایف و رسالت خود، «جشنواره موسیقی امیرجاهد» را هر ساله برگزار می نماید.

در این جشنواره که شامل سه بخش: موسیقی ایرانی(دونوازی، گروه نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک(دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت خواهند پرداخت.

 علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مطالعه فراخوان و آئین نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق سایت خانه موسیقی ایران (www.iranhmusic.ir) و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد (www.moeenjahed.ir) دریافت و تکمیل نموده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان  اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود و اولویت با افراد و گروه هایی است که زود تر برای ثبت نام اقدام کرده اند. اجرای صحنه ای این جشنواره تیرماه ۱۳۹۹ و مراسم اختتامیه آن در مرداد ۱۳۹۹ برگزار می گردد.»

سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فراخوان سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید