آخرین خبر

نشست رسانه ای سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

نشست رسانه ای سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند دبیر جشنواره و شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی آغاز شد.

به گزارش آوای ایرانیان، صبح امروز یکشنبه ۶ بهمن نشست رسانه ای سی و هشتمین دوره جشنواره تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند دبیر جشنواره، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیران بخش های مختلف این رویداد در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای نشست شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی صحبت های خود را با عرض تسلیت برای شهادت سردار سلیمانی و اتفاقات پیش آمده آغاز و از همراهی اهالی رسانه نیز در طول ماه های اخیر قدردانی کرد.

کرمی با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره در سال ۶۱ یادآور شد: در طول این سال ها جشنواره توانسته به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند. این جشنواره خیلی زودتر آغاز شده و برگزاری ۳۴ جشنواره استانی زیرمجموعه این جشنواره است و ماحصل این جشنواره را می توانیم در طول برگزاری جشنواره، شاهد باشیم. اهمیت، هدف و تاثیر این رویداد برای همه ما واضح و مبرهن است و اداره کل هنرهای نمایشی نیز این رویداد را به عنوان بزرگترین رویداد تئاتری مد نظر دارد.

این گزارش تکمیل می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نشست رسانه ای سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر آغاز شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید