آخرین خبر

قطعه جدید امیررضا هروی با نام «از خانه بیرون می زنم» منتشر شد

دومین تک آهنگ امیررضا هروی خواننده موسیقی ایرانی با عنوان «از خانه بیرون می زنم» به آهنگسازی مهیار علیزاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، دومین تک آهنگ امیررضا هروی خواننده موسیقی ایرانی با عنوان «از خانه بیرون می زنم» به آهنگسازی مهیار علیزاده به تهیه کنندگی شرکت «ترانه شرقی» با مدیریت محسن رجب پور  در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این قطعه که پس از انتشار تک آهنگ «صبح خیال انگیز» این خواننده تازه وارد موسیقی پاپ ایرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفته محمد علی بهمنی ترانه سرا، مهیار علیزاده آهنگساز و تنظیم کننده و امیررضا هروی به عنوان خواننده حضور دارند.

امیررضا هروی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایرانی است که فراگیری آواز ایرانی را از سن ۱۴ سالگی آغاز کرد. وی طی این سال ها در محضر استادانی چون محمدرضا لطفی، علی اصغر شاهزیدی، محمود گلپایگانی، محمد گلریز، علیرضا قربانی به آموختن شیوه های مختلف آواز ایرانی پرداخت.

به گفته وی، اکبرگلپایگانی، حسین خواجه امیری و غلامحسین بنان از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در حوزه تلفیق شعر و موسیقی، صدادهی درست و مرکب خوانی تاثیر زیادی درشیوه خوانندگی او داشته است.

شرکت «ترانه شرقی» طی سالیان گذشته علاوه بر تولید آثار متعدد در حوزه موسیقی پاپ آثاری را نیز در حوزه موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی نواحی و موسیقی ایرانی تولید کرده است. ضمن اینکه محسن رجب پور مدیرعامل این موسسه نیز بین سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ عهده دار مدیریت ارکستر موسیقی ملی ایران بود.

در ادامه میتوانید این قطعه را دانلود کنید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قطعه جدید امیررضا هروی با نام «از خانه بیرون می زنم» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید