آخرین خبر

آغاز نشست رسانه‌ای سی‌وپنجمین جشنواره «موسیقی فجر»

نشست خبری دست اندرکاران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه با حضور اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، نشست رسانه ای دست اندرکاران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر شنبه پانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با حضور اهالی رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد. در این نشست محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام و رییس جشنواره و شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود. این در حالی است که ۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ابتدای این نشست رسانه‌ای ضمن قدردانی از رسانه ها برای پوشش اخبار این دوره از جشنواره، ابراز همدردی با جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی بیان کرد: همه ما تلاش می کنیم تا چند روز دیگر جشنواره موسیقی فجر را آغاز کنیم. به هر حال دفتر موسیقی وزارت ارشاد از مرداد ماه امسال کار ستاد اجرایی را آغاز کرد و در پی آن جلسات متعددی را با مدیران رویدادهای قبلی را برگزار کرد. شاید یکی از اولین کارهای ما در این راستا شناسایی و انتخاب اعضای هیات انتخاب بود که با کمک دکتر شاهین فرهت دبیر ادوار اخیر جشنواره موسیقی فجر این کار انجام گرفت.

این گزارش در حال به روز رسانی است…

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز نشست رسانه‌ای سی‌وپنجمین جشنواره «موسیقی فجر»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید