آخرین خبر

نامزدهای مسابقه عکس جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

نامزدهای مسابقه عکس سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی و کاتالوگ این رویداد هنری نیز منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، نامزدهای مسابقه عکس سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی و کاتالوگ این رویداد هنری نیز منتشر شد.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاترفجر عصر سه شنبه پنج نامزد دریافت جوایز مسابقه عکس این دوره از جشنواره که به مدیریت سیامک زمردی مطلق برگزار شد، به شرح زیر معرفی کرد:
علی اصغر اظهاری خوشکار برای  عکس نمایش «گورخواب ها»
مرجانه پورحسین برای عکس نمایش «آی راک»
مریم قهرمانی زاده برای عکس نمایش «شهر ما»
کیارش مسیبی برای عکس نمایش «لولیتا نسخه ۱۲»
مهدی مصباحی برای عکس نمایش «عشق جلاد»

کاتالوگ جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد
کاتالوگ سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به سردبیری سعید هاشمی پور و مدیریت هنری مسعود نوروزی منتشر شد.
کاتالوگ سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر فجر که شامل معرفی هیات‌های انتخاب و داوری، آثارحاضر دربخش های مختلف، بزرگداشت‌ها و سایر برنامه های این رویداد هنری است، منتشر شد.

کاتالوگ جشنواره همچنین پیام‌هایی جداگانه از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی و نادر برهانی مرند دبیر جشنواره را به این رویداد هنری و مخاطبان آن در برمی‌گیرد.

این کاتالوگ به مدیرمسئولی نادر برهانی مرند، سردبیری سعید هاشمی‌پور و مدیریت هنری مسعود نوروزی به چاپ رسیده است.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در یک نگاه

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و شامگاه ۲۱ بهمن‌ماه به کار خود پایان خواهد داد.

فراخوان این دوره از جشنواره تیرماه سال جاری منتشر شد که در متن آن آثار را در بخش های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و بخش به علاوه فجر به صورت رقابتی و غیررقابتی به صورت تفکیک شده پذیرفت.

بر همین اساس آثار پذیرفته شده در بخش پوستر و عکس تئاتر در نمایشگاه لحظه قطعی از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برپا و ۵۹ عکس از ۴۹ عکاس و ۶۰ پوستر از ۳۵ طراح به نمایش گذاشته شده است.

بعد از حواشی انصراف ها نیز از ۳۰ اثر بخش رقابتی ۲۲ نمایش و از ۲۷ اثر بخش غیررقابتی ۱۵ اجرا در جشنواره حضور دارند.

همچنین از هفت اثر بخش بین الملل شش اثر اجرا خواهند داشت. در این میان دو اثر سردار پرچم دار و #همه همدردیم به بخش های نمایش های خیابانی و دیگرگونه های اجرایی و در بخش رادیو نمایش نیز یک اثر با عنوان سردار عشق به ۱۰ نمایش قبلی اضافه شده است که این سه نمایش جدید به گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و جانباختگان سانحه هوایی (سقوط هواپیمای ایران- اوکراین) اختصاص دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نامزدهای مسابقه عکس جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید