آخرین خبر

پیام دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر

پیام شاهین فرهت، دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در آستانه برگزاری جشنواره منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، شاهین فرهت دبیر جشنواره در پیامی برای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نوشته است:

موسیقی پیوستگی عمیق احساسی با زندگی هر فرد دارد و آن را نیرو می بخشد. سرزمین پهناور ایران از موسیقی های مختلف تشکیل شده است. موسیقی نواحی، نمایشگر احساسات عمیق مردم این سرزمین است و از طرف دیگر موسیقی ردیف دستگاهی یا موسیقی شهری با نظم مشخص آن، نشان دهنده ی گسترش ملودی های دل انگیز و احساسات پاک ایرانیان می باشد. با ایجاد مراکز آکادمیک موسیقی، شناخت آهنگسازان بزرگ نیز فراهم شده است و در نتیجه قدرت خلاقیت و درک جوانان ایران را بالا برده است.

رویدادها و جشنواره های موسیقی از جمله جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا شناختی از وضعیت موسیقی و ظرفیت های هنرمندان و جوانان و اجرای آثارشان فراهم شود و گونه های مختلف موسیقی متناسب با سلایق متنوع کنار هم ارائه شود. سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و حضور گروههایی در انواع موسیقی بیانگر بالندگی و پویایی موسیقی است که در متن جامعه امروز ما جریان دارد و ضرورت دارد با شناخت نیازها و توانمندی های آن به آینده موسیقی ایران بیندیشیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیام دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید