آخرین خبر

سبک هایی متفاوت برای ذائقه های متفاوت در فجر۳۵/ نوربخش در تماشای بانگ نو

حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی، در سومین شبِ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به تماشای اجرای گروه موسیقی «بانگ نو» نشست و در حاشیه این جشنواره از کم و کیف آن و اجرای این گروه صحبت کرد.
به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت گروه موسیقی «بانگ نو» در شب سوم از جشنواره موسیقی فجر۳۵ به اجرا در آمد که مدیر عامل خانه موسیقی در حاشیه جشنواره از کم و کیف آن گفته و با اشاره به اجرای گروه بانگ نو عنوان کرد: «دورادور شاهد تلاش ها و زحمات دوستان در ستاد جشنواره موسیقی فجر، دفتر موسیقی و همه همکاران اجرایی بودم. با توجه به شرایط ویژه و سختی که همه در این چند ماه اخیر با آن مواجه بودیم و تجربه کردیم، در آن حال و هوا تلاش دوستان جای خسته نباشید دارد. بنا به تجربیات خودم در این زمینه، خوب می دانم کار و مسئولیت صعب و سنگینی بر دوش بزرگواران است.»

وی ادامه داد: «با توجه به جدول اجرا های جشنواره، شاهد حضور سبک ها و کنسرت های مختلفی برای تمامی مخاطبان با ذایقه های متفاوت، خواهیم بود. ماحصل تلاش با شرایط موجود و همراهی هنرمندان را در این جشنواره به تماشا نشسته ایم و برای همگی آرزوی موفقیت میکنم.»

مدیرعامل دفتر موسیقی به جایگاه کنونی جشنواره اشاره کرد و بیان کرد: من از گذشته های دور همواره منتقد جشنواره بودم و دوست داشتم جشنواره موسیقی فجر به جایگاهی که لایق آن است برسد‌. متاسفانه سال گذشته زحمات بسیاری که برای ارتقا جشنواره کشیده شده بود، از بین رفت. دوباره ساختن کار سختی است. بر هیچ کس پوشیده نیست که جشنواره موسیقی آن طور که باید و شاید عیار پیدا نکرده و حمایت کافی را برخود ندیده است. همه باید تلاش کنند تا جشنواره ای که متعلق به هنرمندان موسیقی و بستری برای موسیقی این مرز و بوم است، ارتقا پیدا کند. باید از ظرفیت منحصر به فرد جشنواره موسیقی فجر برای رشد موسیقی استفاده شود، تا در جامعه بین المللی نیز جایگاهش را پیدا کند. همان طور که همه جشنواره های موفق سابقه های طولانی دارند، این امر نیز نیاز به یک کار مستمر و دراز مدت دارد.

نوربخش در انتها در خصوص اجرای «بانگ نو» گفت: «اجرای خوبی را شاهد بودیم و همه هنرمندان تلاش کرده بودند. در مجموع می توان این اجرا را خوب و موفق دانست.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سبک هایی متفاوت برای ذائقه های متفاوت در فجر۳۵/ نوربخش در تماشای بانگ نو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید