آخرین خبر

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره جهانی فیلم فجر۳۸

تمدید مهلت ثبت‌نام آثار در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، رونمایی از پوستر رسمی «خوب، بد، جلف۲»، انتشار تیزر رسمی «عطر داغ» و آغاز تصویربرداری مستند «پا به ماه» برخی اخبار امروز حوزه سینما هستند.

به گزارش آوای ایرانیان،بر اساس اعلام دبیرخانه سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مهلت ثبت‌نام و دریافت آثار ایرانی تمدید شد. مهلت پر کردن فرم حضور در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم‌های ایرانی تا ۳ اسفند ماه ۹۸ تمدید شد.

همچنین مهلت تحویل نسخه بازبینی آثار سینمایی ایرانی که برای حضور در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت نام کرده‌اند، تا ۱۰ اسفند ماه ۹۸ تمدید شد.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار می‌شود.

* مستند «پا به ماه» جلوی دوربین رفت
تصویربرداری جدیدترین محصول این موسسه با نام «پا به ماه» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از امروز آغاز شد.
این مجموعه مستند بعد از ۱۴ ماه تحقیق و پژوهش در ۱۰ قسمت ۵۲ دقیقه‌ای که کارگردانی هر قسمت از آن را یک نفر بر عهده دارد، آماده تولید می‌شود.
«پا به ماه» قرار است روایتگر داستان خاص و متفاوت زندگی زوج‌هایی باشد که ماه‌های آخر بارداری، روز به دنیا آمدن و ماه های اول بعد از تولد فرزندشان را در کنار تمام سختی ها و شیرینی هایش سپری می‌کنند.
این مستند در «خانه دیما» تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

* رونمایی از پوستر رسمی «خوب، بد، جلف۲» در آستانه اکران
پوستر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی با طراحی شـایان شـفابخـش رونمایی شد.
«ارتش سری» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی ساخته شده و پژمان جمشیدی، سام درخشانی،ریحانه پارسا، مارال فرجاد و حامد کمیلی و… بازیگران آن هستند.
این فیلم ادامه‌ای بر داستان «خوب، بد، جلف» است که در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
«خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» از چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. «بانو فیـلم» پخش این فیلم کمدی را بر عهده دارد.

* انتشار تیزر رسمی «عطر داغ»
در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «عطرداغ» به کارگردانی علی ابراهیمی از نخستین تیزر آن رونمایی شد
خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار، شیوا مکی نیان، احسان امانی با حضور سیما تیرانداز و با هنرمندی شهرام حقیقت دوست بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می ‌دهند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره جهانی فیلم فجر۳۸”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید