آخرین خبر

«سه‌شنبه‌های لعنتی» یک خانواده محترم/ چطور یک زندگی فرومی‌پاشد

کارگردان نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» عنوان کرد این اثر نمایشی فروپاشی یک خانواده ایرانی به دلیل مشکلات اقتصادی را روایت می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، محمدمهدی خاتمی نویسنده و کارگردان نمایش«سه‌شنبه‌های لعنتی» که به تازگی اجرای عمومی خود را آغاز کرده است در این باره  گفت: این اثر نمایشی از ۲۷ بهمن در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی خود را آغاز کرده است. این نمایش در فضایی کاملا رئالیستی ۶ سه‌شنبه از زندگی یک خانواده محترم ایرانی را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: این خانواده در طول یک مقطع زمانی با مشکلاتی مواجه می‌شوند که این مسایل به دلیل بنیان‌های بیمار اقتصادی که در جامعه وجود دارد، شکل می‌گیرد و باعث بروز فاجعه و از هم پاشیدن خانواده‌ها می‌شود. خانواده‌های ایرانی با این مشکلات به خوبی آشنا هستند و هر کدام کم و بیش با آن‌ها برخورد داشته‌اند از همین این نمایش می‌تواند ارتباط مناسبی با تماشاگران برقرار کند.

خاتمی با اشاره به واقعی بودن داستان نمایش توضیح داد: اتفاقاتی که در این نمایش روایت می‌شود رخدادهایی واقعی مربوط به سال ۹۶ هستند که در نمایش نیز روی این مقطع زمانی تاکید زیادی می‌شود.

این کارگردان با اشاره به انتخاب بازیگران نمایش عنوان کرد: در این نمایش محسن افشار، مانلی حسین‌پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری، نسرین نکیسا به عنوان بازیگر حضور دارند. برای انتخاب بازیگران مدت زمان زیادی را صرف کردم چون به دنبال بازیگرانی بودم که هم تئاتری و کارآمد باشند و هم با شخصیت‌های نمایش انطباق داشته باشند که خوشبختانه موفق شدم بازیگران مورد نظرم را پیدا کنم و از انتخاب‌هایم راضی هستم.

نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی ساعت ۱۹:۴۵ به مدت زمان ۷۰ دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«سه‌شنبه‌های لعنتی» یک خانواده محترم/ چطور یک زندگی فرومی‌پاشد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید