آخرین خبر

ضبط «ایل‌دا» نیمه فروردین تمام می‌شود/ روایت مجید مظفری از یک نقش

ضبط سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل نیمه فروردین ماه سال ۹۹ به پایان می‌رسد.

به گزارش آوای ایرانیان  مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون درباره روایت دلاورمردی‌های عشایر در سریال «ایل دا» بیان کرد: در سریال «ایل‌دا» نقش صالح خان یکی از بزرگان ایل را بازی می‌کنم، در این سریال دفاع از مرز و خاک و ناموس توسط ایلات و عشایر به نمایش گذاشته می‌شود. مردان و زنان ایلات و عشایر برای دفاع از هر وسیله‌ای مثل  داس، اسلحه و… استفاده می‌کنند.

وی در ادامه درباره داستان این مجموعه توضیح داد: در این مجموعه، داستان دو ایل در لرستان به نمایش گذاشته می‌شود که با مشکلات و مسایل متعددی روبرو هستند و در ابتدای سریال بزرگان ده مشغول گفتگو برای رفع چالش‌ها و مشکلات هستند؛ در این زمان عراق در مرزهای ایران تحرکاتی انجام می‌دهد و آغاز جنگ است و بزرگان ایل مشکلات پیش آمده را کنار گذاشته و با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند در مقابل این تحرکات ایستادند.

مظفری درباره کار در این نوع آثار که آپارتمانی نیستند، گفت: شرایط کار بسیار سخت است زیرا لوکیشن‌ها از شهر دور است و تغییر آب و هوا بسیار آزاردهنده است؛ امکانات چندانی برای گروه وجود ندارد اما با این حال همه عزیزان جلو و پشت دوربین در تلاشند تا به بهترین شکل فعالیت کنند.

بازیگر سریال «انقلاب زیبا» درباره پذیرش نقش در سریال «ایل‌دا» گفت: صالح‌خان از ابتدا به من پیشنهاد شد؛ بعد از مدتی تهیه‌کننده و کارگردان تغییر کرد و باز هم این نقش از طریق راما قویدل (کارگردان) و علیرضا سبط‌احمدی (تهیه‌کننده) به من پیشنهاد شد. این نقش برایم تازگی داشت. کار در این نوع آثار سخت است زیرا باید با  اسب، انفجار و اسلحه و شرایط سال ۵۸ و ۵۹ در کار همراه شد؛ از سوی دیگر  ما در میان عشایر قهرمانانی مانند صالح‌خان زیاد داشتیم و بازیگر برای ایفای این نقش‌ها باید مطالعه داشته باشد، این مواردی بود که کار در این سریال را برایم جذاب‌تر می‌کند.

وی درباره زمان پایان تصویربرداری گفت: بازی من تا پایان سریال ادامه خواهد داشت و احتمالا تا نیمه اول فروردین‌ماه تصویربرداری «ایل‌دا» ادامه دارد.

مظفری تاکید کرد: مسئولان رسانه ملی باید نسبت به این دست سریال‌ها که در شرایط سخت جغرافیایی و با مضامین دفاع ساخته می‌شوند،  توجه بیشتری نشان دهند. مسئولین این نوع آثار را  باید به لحاظ مادی و معنوی حمایت کنند و حضورشان در این نوع آثار قطعا باعث دلگرمی عوامل سازنده خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ضبط «ایل‌دا» نیمه فروردین تمام می‌شود/ روایت مجید مظفری از یک نقش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید