آخرین خبر

پری امیرحمزه: نقش در فیلمنامه‌های با کیفیت بد را رد کرده‌ام

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا گفت: خیلی وقت است که در هیچ کاری بازی نکرده‌ام، البته بگویم که خودم خواستم در هیچ فیلمی بازی نکنم، زمانی پیشنهاد زیاد داشتم که اکثریت آنها را به دلیل کیفیت بد فیلمنامه و نقش سطحی رد کردم.

به گزارش آوای ایرانیان، پری امیرحمزه درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: خیلی وقت است که در هیچ کاری بازی نکرده ام، البته این را بگویم که خودم خواستم در هیچ فیلمی بازی نکنم، زمانی پیشنهاد زیاد داشتم و اکثریت آنها را به دلیل کیفیت بد فیلمنامه و نقش رد کردم، واقعیت آنقدر پیشنهادات را رد کردم که شاید کارگردانان فکر کردند که من دیگر نمی خواهم کار کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: پیشنهادات زیادی طی سالهای گذشته داشتم اما نقش‌ها به شکلی نبودند که خودم دوست داشته باشم در آنها به ایفای نقش بپردازم، بازیگری هم نیستم که الکی به پیشنهادات نه بگویم اما به واقع بازی در برخی فیلم ها برای من زشت است.

بازیگر سریال «کارگاه شمسی» فیلمنامه را مهمترین عامل پذیرش نقش دانست و افزود: به طور معمول وقتی به من برای بازی زنگ می زنند در ابتدا برای رعایت احترام فیلمنامه را درخواست می کنم و آن را می خوانم، اما متاسفانه طی ماه ها و سالهای گذشته فیلمنامه هایی پیشنهاد شده که بازی نکردن در آنها خیلی بهتر از ایفای نقش است.

وی با اشاره به علاقه خود برای بازگشت به بازیگری اذعان کرد: البته این را بگویم که کار خوب اگر وجود داشته باشد بدون شک در آنها بازی می کنم، می خواهم در چند اثر خوب بازی کنم که به یادگار از من بماند و اگر کسی فیلمنامه خوبی داشته باشد بدون شک و به سرعت آن را می پذیرم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

امیرحمزه با اشاره به لطف همیشگی مردم به خود خاطرنشان کرد: مردم مرتب از من می پرسند که چرا بازی نمی کنم ولی باور کنید نمی دانم چه بگویم، گاها بهانه می آورم و می گویم در حال استراحت هستم، من مجبورم به مردم اینگونه بگویم زیرا مردم نباید از این اتفاقات سینما و بازیگری با خبر شوند، آنها کلی خاطره خوب بازیگرانشان دارند که نمی خواهند خراب شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پری امیرحمزه: نقش در فیلمنامه‌های با کیفیت بد را رد کرده‌ام”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید