آخرین خبر

ضبط برنامه‌های تلویزیونی را متوقف کنید/ یک ضرر جبران‌ناپذیر

کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار توقف ضبط برنامه های تلویزیونی به دلیل شیوع بیماری کرونا شد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما، کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما در نامه ای خطاب به عبدالعلی عسگری رییس سازمان صدا و سیما خواستار توقف پروژه های در حال انجام این سازمان به دلیل شیوع بیماری کرونا شد.

در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای عبدالعلی عسگری
ریاست محترم سازمان صداوسیما

متاسفانه علیرغم وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا و هشدار رسمی وزارت بهداشت، سریال‌ها و برنامه های ترکیبی سازمان صداوسیما در حال ضبط و حتی پیش تولید می باشند. در هر یک از این سریال ها و برنامه ها تعداد زیادی از مردم در کنار عوامل هنری و فنی حضور دارند که در شرایط فعلی که حفظ سلامتی‌شان باید اولین اولویت سازمان باشد اما براساس گزارش‌های رسیده در تعدادی از این پروژه ها بیماران مبتلا به کرونا دیده شده است.

مستحضر هستید که به دلیل ویژگی‌های خاص این ویروس از جمله دوره نهفتگی طولانی مدت، تدابیری مثل حضور پزشک در سر صحنه یا در دسترس بودن مواد ضد عفونی نمی‌تواند جلوی انتقال و گسترش بیماری را بگیرد.

از آنجا که عوامل فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها همچون تنه یک پیکرند، کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما نگرانی عمیق خود را بابت سلامتی سازندگان، دست اندرکاران و شرکت کنندگان در سریال‌ها و برنامه های در دست تولید سازمان صدا و سیما اعلام می‌دارد و از جنابعالی به عنوان عالیترین مقام سازمان، مصرانه می‌خواهد هر چه سریعتر دستور توقف این سریال‌ها و برنامه ها را  تا زمان رفع خطر صادر فرمایید.

بدون شک در صورت عدم توقف و ادامه این تولیدات، شاهد صدمات غیر قابل جبرانی خواهیم بود.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ضبط برنامه‌های تلویزیونی را متوقف کنید/ یک ضرر جبران‌ناپذیر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید