آخرین خبر

پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار هنرمندان موسیقی

حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی از اقدامات تازه انجام شده این نهاد برای رفاه هنرمندان موسیقی خبرهایی نویدبخش را اعلام کرد.

به گزارش آوای ایرانیان و به نقل از خانه موسیقی ایران، حمیدرضا نوربخش گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

مدیرعامل خانه موسیقی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفاه اعضای این نهاد ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های موسیقی بسیاری از هنرمندان با مشکلات معیشتی جدی روبرو شدند. به همین منظور از چند هفته قبل برای کمک به اهالی موسیقی پیگیری هایی را انجام دادیم و خوشبختانه در واپسین روزهای سال مقرر شد هنرمندان موسیقی حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال ۹۹ را پرداخت نکنند.

وی افزود: حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت می شود و در صورت نیاز برای ماه های آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

نوربخش همچنین عنوان کرد: مشکلات معیشتی هنرمندان موسیقی بسیار نگران کننده است و ما همچنان از دولت و وزارت ارشاد خواستار کمک هایی هستیم تا این مشکلات برطرف شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: سال ۹۸ با تمام سختی ها و مشکلات به پایان رسید و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران بخصوص هنرمندان موسیقی و اعضای خانه موسیقی ایران سالی پربار باشد تا در سایه همدلی از مشکلات پیش آمده گذر کنیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار هنرمندان موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید