آخرین خبر

پخش اینترنتی فیلم «مسیر عشق» به مناسبت ولادت سیدالشهدا (ع)

فیلم سینمایی «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکرریز به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قابل دسترسی است.

به گزارش آوای ایرانیان فیلم سینمایی «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکرریز به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قابل دسترسی است.

 فیلم سینمایی «مسیر عشق» (مسافر کربلا) به نویسندگی سیدمهدی شجاعی و کارگردانی بیژن شکرریز در روز ‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

بر همین اساس، فیلم «مسیر عشق» به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.

این فیلم که تولید سال ۱۳۸۷ امور سینمایی کانون است، داستان یوسف پسر یازده ساله‌ای است که آرزو دارد نذر مادربزرگش را ادا کند و آن، پهن کردن قالیچه‌ای در کربلا است که نذر دایی امیر است که از دوران جنگ ایران و عراق به وطن برنگشته. یوسف، پنهانی قالیچه را برمی‌دارد و سوار اتوبوسی می‌شود که مقصدش کربلا است.

در جریان برنامه‌ پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این آثاری همچون «کلانتری غیرانتفاعی»، «خمره»، «هامون و دریا»، «بچه‌های نفت»، «ساز دهنی»، «قله دنیا»، «سبز کوچک»، «آلبوم»، «پایان رویاها»، «لپ گلی»، «به خاطر سارا»، «قصه نقلی»، «مبارک و صندوقچه استاد محمد»، «رویاها در یک روز»، «مثل یک پروانه روی قلب» و «دزد درخت‌ها» بدین شکل به نمایش درآمد.

این آثار تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش اینترنتی فیلم «مسیر عشق» به مناسبت ولادت سیدالشهدا (ع)”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید