آخرین خبر

جشنواره موسیقی آنلاین «خانه، تصنیف، ترانه» با شعار در خانه بمانیم برگزار می شود

جشنواره موسیقی مجازی «خانه تصنیف، ترانه» به همت انجمن موسیقی کرمانشاه و با هدف شرکت در پویش قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، انجمن موسیقی کرمانشاه در همراهی با قطع زنجیرۀ انتقال ویروس کرونا و پویش شهروندی #درخانه بمانیم و نیز ایجاد فضای نشاط، سرگرمی و بهرۀ بهینۀ فرهنگی و هنری از خانه‌نشینی و نیز قدردانی ویژه از کادر زحمتکش و جان‌برکف درمان، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای در فضای مجازی با نام «خانه، تصنیف، ترانه» نموده است.

این جشنواره بدون محدودیت سنی و برای اجرای تصانیف موسیقی ملی و سنتی ایران و قطعات محلی کردی به شکل سازی، آوازی، ساز و آواز و دونوازی است.

اساتید جواد کریمی، علی‌اکبر مرادی و هادی منتظری آثار این جشنواره را داوری خواهند کرد.

طبق گفته فرزاد شهسواری، رئیس انجمن موسیقی کرمان، جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان تقدیم می شود که این پروسه به شرح زیر انجام خواهد شد:

در بخش ترانه‌های کردی سه نفر، در بخش ترانه‌های فارسی و سنتی سه نفر و در بخش اجرای ساز‌های محلی نیز سه نفر به عنوان برگزیده معرفی شده و علاوه بر آن به همه شرکت‌کنندگان در این جشنواره یک لوح تقدیر اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار ویدیوئی تا ۱۵ اردیبهشت در نظر گرفته شده و داوطلبان می توانند آثار خود را به شماره واتس‌اپ ۰۹۳۹۲۲۶۲۴۵۰ ارسال کنند. ضمناَ نتایج بازبینی و داوری ۲۰ اردیبهشت اعلام می‌گردد.

قطعات ارسالی نباید بیش ‌از «چهار» دقیقه باشند.

شایان ذکر است که این جشنواره با حمایت مادی و معنوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، و نیزحمایت معنوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جشنواره موسیقی آنلاین «خانه، تصنیف، ترانه» با شعار در خانه بمانیم برگزار می شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید