آخرین خبر

میلاد آرام نخستین آهنگ رسمی خور را با نام تمشک منتشر کرد/

میلاد آرام خواننده جوان موسیقی پاپ نخستین اثر رسمی خود را با نام «تمشک»، پس از اخذ مجوز وزارت ارشاد منتشر کرده و در دسترس مخاطبان قرار داد.
به گزارش آوای ایرانیان، قطعه «تمشک» با ترانه و موسیقی نیلوفر منصوری و تنظیم سیاوش خرمی توسط احسان صادقی میکس و مستر شده و محمد قجری به عنوان مدیر هنری نیز حضور داشته است و برای نخستین بار با صدای میلاد آرام رسما منتشر می شود.

نخستین اثر این خواننده جوان موسیقی پاپ، به تهیه‌کنندگی مؤسسه فرهنگی هنری آوای بیستون منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان موسیقی پاپ قرار گرفته است.

آرام تک آهنگ «تمشک» را در این روزها که تمامی جوامع با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند تقدیم مخاطبان کرده تا لحظات خوشی را برای مردم کشورش رقم بزند.

او معتقد است که انتشار قطعاتی با فضای شاد می‌تواند در این روزها به تلطیف روحیه مردم کمک کند و لحظاتی به دور از غم و اندوه را برایشان به ارمغان بیاورد.

همچنین این خواننده درباره ادامه روند فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی از انتشار تک آهنگ‌هایی در سال جاری خبر داد و قرار است یکی از چهره‌های پرکار سال ۹۹ باشد.

شایان ذکر است که قطعه «تمشک» با صدای میلاد آرام با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده و هم اکنون آماده شنیدن است. علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

آنلاین بشنوید:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “میلاد آرام نخستین آهنگ رسمی خور را با نام تمشک منتشر کرد/”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید