آخرین خبر

کمدین انگلیسی قربانی دیگر کرونا شد

به گزارش آوای ایرانیان، تیم بروک تیلر، کمدین انگلیسی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

 تیم بروک تیلر، بازیگر و کمدین بریتانیایی، ستاره سریال تلویزونی محبوب «گودیز» در سن ۷۹ سالگی به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

مدیر برنامه این بازیگر تایید کرده است که این بازیگر روز یکشنبه بر اثر این ویروس درگذشت است.

حرفه بروک تیلر به عنوان کمدین از دانشگاه کمبریج آغاز شد جایی که او به عضویت یکی از باشگاه ها که برای استعدادهای کمدی مثل جان کلیس، استیفن فرای و، اما تامپسون تاسیس شده بود، پیوست.

او پس از آن در عرصه رادیو با برنامه‌های مثل «متاسفم، دوباره می‌خوانم» فعالیت داشته است. «متاسفم، سرنخی ندارم» در سال ۱۹۷۲ دیگر اثر او بود. انتقال او به تلویزون با آثار برجسته‌ای مثل «آخرین برنامه در سال ۱۹۴۸» که خودش هم نویسنده و خلاق آن بود و همچنین سریال‌های کمدی مثل «مارتی» و «مغزت را گسترش بده» صورت گرفت.

گریم گادنر که یکی از دوستان نزدیک او بوده است و برای بیش از ۵۰ سال با یکدیگر همکاری داشته اند در واکنش به مرگ او ابراز ناراحتی کرد.

سریال «گودیز» با نقش آفرینی تیلر، یکی از اولین سریال‌های انگلیسی بود که از تکنیک‌های استاپ موشن در فرمت لایو اکشن استفاده کرده است. آخرین حضور او در تلویزیون نیز سریال «دکتر» در سال ۲۰۱۵ بود.

گفتنی است بروک تیلر در مراسم سالانه افتخارات ملکه انگلیس در سال ۲۰۱۱ برای خدمت در زمینه سرگرمی سازی نشان امپراتوری این کشور را دریافت کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کمدین انگلیسی قربانی دیگر کرونا شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید