آخرین خبر

«مهران مهرنیا» از دگرگونی زندگی خود پس از ابتلا به کرونا می‌گوید

مهران مهرنیا نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی که چندی پیش به بیماری «کووید ۱۹» مبتلا شده بود از شرایط زندگی در این دوران و آغاز فصل جدید زندگی هنری خود بعد عبور از این بحران سخن گفت.

به گزارش آوای ایرانیان مهران مهرنیا نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های متعددی در عرصه تولید آلبوم و برگزاری کنسرت داشته است، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجربه خود از شکست بیماری «کووید ۱۹» در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: روزهای پایانی سال گذشته بود که متوجه نشانه‌هایی از نفوذ ویروس کرونا در بدنم شدم. پس از اینکه با پزشکم در این مورد صحبت کردم شرایطی هماهنگ شد که بروم و تست بدهم. در ابتدا برخی از دوستان پزشک گفتند که این شرایط نشانه بیماری «کووید ۱۹» نیست اما بعد از اینکه آزمایشات دیگری روی من انجام گرفت، نتیجه مثبت اعلام شد و من بنا به توصیه پزشکان خودم را به صورت کامل در خانه قرنطینه و با تجویزهای پزشکی درمان را آغاز کردم.

وی ادامه داد: در دورانی که به این بیماری گرفتار بودم تمام تلاشم را انجام دادم تا با حفظ روحیه پیروز میدان مبارزه باشم و خوشبختانه هم این اتفاق افتاد. اما در این مدت چند روز را گذراندم که برایم بی‌نهایت سخت بود.

مهرنیا در تشریح دوران ابتلای خود به بیماری گفت: در ساعت‌هایی به نبودن در این دنیا فکر می‌کردم، چرا که عمده تمرکز ویروس در بدنم روی ریه‌هایم بود و به قدری من را رنج می‌داد که به سختی نفس می‌کشیدم ولی رفته‌رفته شرایط بهتر شد و ماجرا به گونه‌ای پیش رفت که توانستم از مرحله سخت بیماری عبور کنم. اکنون نیز دوران قرنطینه کامل را پشت سر گذاشته‌ام و مشغول استراحت و گذراندن دوران نقاهت بیماری هستم و این بهانه تصمیمی بود که من را مجاب کرد تا سبک زندگی جدیدی را آغاز کنم.

این نوازنده اظهار کرد: شرایطی که در دوران این بیماری برایم به وجود آمد و امیدوارم برای هیچ انسانی روی زمین اتفاق نیفتد اکنون انگیزه‌ام برای زندگی را دگرگون کرده به طوری که وقتی از بستر بیماری بلند شدم و به جریان اصلی زندگی بازگشتم، بلافاصله قطعه‌ای را تولید کردم. این شرایط برای من در داخل منزل موجب شد که بار دیگر رجعتی به تمامی ملودی‌ها و آثاری داشته باشم که در حافظه رایانه شخصی‌ام در منزل وجود داشت اما از نگاهم  مغفول مانده بود، ولی این دوران باعث شد که سری به آن فایل‌ها بزنم و کارهایی را انتخاب کنم که برایم بسیار جذاب و ارزشمندند.

مهرنیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت‌های جدیدش در عرصه موسیقی گفت: به تازگی نماهنگ «انتظار» به آهنگسازی بنده و خوانندگی وحید تاج توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شده است. همزمان ضبط آلبوم جدیدی با استفاده از اشعار سعید میرزایی و اسماعیل امینی را با حضور یک هنرمند از دیار شهر کرد به پایان برده‌ام که به زودی این اثر منتشر خواهد شد.

وی افزود: کارهایی را نیز با خوانندگان دیگری چون محسن بهاروند و مسعود مدنی انجام داده‌ام که در ماه‌های قبل درباره آن اطلاع‌رسانی شده بود. از سوی دیگر برنامه‌ریزی‌هایی برای راه‌اندازی یک پاتوق مجازی موسیقایی در باغ موزه هنرهای ایرانی انجام گرفته که بنا داریم در این چارچوب، نشست‌هایی را با موضوعات تخصصی موسیقی ترتیب بدهیم که فکر می‌کنم می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد. این نشست‌های مجازی محلی برای اجرای آثار موسیقایی مختلف و گپ و گفت‌های صمیمانه میان اهالی موسیقی خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«مهران مهرنیا» از دگرگونی زندگی خود پس از ابتلا به کرونا می‌گوید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید