آخرین خبر

تکذیب مجدد شایعات در گذشت محمدرضا شجریان

هماهنگ‌کننده گروه پزشکان معالج محمدرضا شجریان ضمن تکذیب خبرهایی که برای چندمین‌بار طی شب گذشته در فضای مجازی درباره درگذشت این هنرمند منتشر شد، به شایعه‌پراکنان این اخبار کذب هشدار داد.

به گزارش آوای ایرانیان حسن عباس از پزشکان و دوستان نزدیک محمدرضا شجریان هنرمند شاخص موسیقی ایران، در پی انتشار مطالبی با موضوع درگذشت این هنرمند در صفحات مجازی به خبرنگار مهر گفت: بنده از جمله افرادی هستم که طی سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از نزدیک‌ترین آشنایان و دوستان استاد شجریان از نزدیک در جریان معالجه و مراحل درمانی این هنرمند هستم. بنابراین برای بار چندم تقاضا می‌کنم که مردم و علاقه‌مندان استاد فقط با استناد به اخبار خبرگزاری‌های رسمی و یا صفحه شخصی همایون شجریان در اینستاگرام که تیک آبی خورده پیگیر حال ایشان باشند.

وی با تأکید بر تکذیب خبر فوت محمدرضا شجریان که از شب گذشته در توئیتر منتشر شد، بیان کرد: نمی‌دانم این افراد یا اشخاص که نام‌های ناآشنا هم دارند و در صفحه‌های مجازی نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند، آیا در جریان هستند که انتشار چنین اخباری قابلیت پیگیری قضائی از طریق تیم حقوقی و خانواده استاد شجریان را دارد؟ پس برای چندمین‌بار به این افراد هشدار می‌دهم در جهت تشویش اذهان عمومی اقدامات این چنینی را انجام ندهند. از مردم عزیز هم می‌خواهم که اخبار مربوط به اوضاع جسمانی استاد را از منابع رسمی پیگیری کنند.

عباسی در پایان درباره آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان تا ساعت ۲۳:۳۰ روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه توضیح داد: من طی روزهای اخیر و بعد از مرخصی ایشان از بیمارستان تقریباً روزی دو بار در جریان اوضاع درمانی اش قرار می‌گیرم و باید بگویم خوشبختانه حال او اکنون از هر زمان دیگری بهتر شده و ما به‌شدت روی ماجرای درمان استاد کنترل کامل داریم و علاقه‌مندان بدانند هر زمان هر خبر جدیدی باشد با آن‌ها در میان خواهیم گذاشت.

محمدرضا شجریان که از روز سوم اسفندماه سال ۹۷ در بیمارستان جم تهران بستری شد، همزمان با تعطیلات نوروزی، در روز ۵ فروردین‌ماه ۹۹ از بیمارستان مرخص و ادامه مراقبت از این هنرمند در منزل پیگیری می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تکذیب مجدد شایعات در گذشت محمدرضا شجریان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید