آخرین خبر

میلاد هارونی قطعه فرازی از «مناجات امیرالمومنین(ع)» را منتشر کرد

میلاد هارونی از خوانندگان فعال موسیقی کشورمان در آستانه آغاز فصل جدید فعالیت‌های خود قطعه‌ای برگرفته از مناجات حضرت علی(ع) در مسجد کوفه و دعای کمیل را منتشر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، در سالروز شهادت حضرت علی (ع) فرازهایی از مناجات امیرمومنان در مسجد کوفه و دعای پرفیض کمیل با صدای میلاد هارونی خواننده فعال موسیقی کشورمان به همت شرکت «آوازی نو» در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

این خواننده جوان موسیقی تصمیم دارد به زودی فصل جدیدی از فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی را آغاز کند.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده ۲۴ ساله در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ موسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “میلاد هارونی قطعه فرازی از «مناجات امیرالمومنین(ع)» را منتشر کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید