آخرین خبر

انصراف «شنای پروانه»/ پای وحید مرادی در میان است؟

آوای ایرانیان: چند روزی است خبری نگران کننده برای عوامل فیلم “شنای پروانه” در رسانه ها منتشر شده است و آن هم ثبت شکایت همسر وحید مرادی از سازندگان «شنای پروانه» در نهادهای سینمایی است.

صدرعاملی درباره جزییات قول و قرار‌ها توضیح داد: اولا قرار بود فقط دو فیلم “خوب بد جلف ۲ “و “شنای پروانه “ظرف سه هفته اول اکران شود و همچنین شهرداری تهران یک حمایت جدی در جهت اطلاع رسانی فیلم‌ها داشته باشد، مثلا در میادین شهر‌ها گیشه‌های نمادین نصب کند و از سوی دیگر هنرمندان هم با همکاری خانه سینما در جهت تبلیغات فیلم‌ها همکاری کنند تا بتوانیم طبق پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت پنجاه درصدی سالن‌ها را پر کنیم و همچنین انجمن سینماداران هم هزینه پنجاه درصد تبلیغات فیلم‌ها را برعهده بگیرد.
وی گفت: این تمهیدات در جهت این بود که علاوه بر پروتکل‌های بهداشتی مردم به سینما‌ها بیایند تا به امرار معاش خانواده سینما که فقط عوامل پشت و جلوی دوربین نیستند، هم کمک شود. خانواده سینماها، کارکنان سالن‌های سینما را هم در برمی‌گیرد که در این چند ماه اخیر به دلیل کرونا از لحاظ معیشتی با مشکلات مختلفی روبرو بودند.
این اظهارنظر جنجالی تهیه کننده “شنای پروانه” تا لحظه انتشار این گزارش هیچ واکنشی از سوی مسئولان سازمان سینمایی نداشته است و با این اوصاف اکران فیلم‌های «خوب بد جلف: ارتش سری» و «شنای پروانه» از فردا (شنبه یکم تیرماه) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
اما این پایان ماجرا نیست و چند روزی است خبری نگران کننده برای عوامل فیلم “شنای پروانه” در رسانه‌ها منتشر شده است و آن هم شکایت همسر وحید مرادی از سازندگان «شنای پروانه» است.
پشت پرده انصراف شنای پروانه از اکران / آیا پای شکایت در میان است؟
همسر این فرد که چند وقت پیش در یکی از زندان به قتل رسیده است به خاطر شبیه سازی گریم شخصیت منفی فیلم “شنای پروانه” به وحید مرادی شکایت خود از عوامل “شنای پروانه” را به خانه سینما و سازمان سینمایی تحویل داده است و منتظر واکنش مسئولان سینمایی نسبت به این شکایت است.
به زعم همسر وحید مرادی، کپی‌برداری یکی از شخصیت‌های فیلم شنای پروانه از همسرش که دو سال پیش در زندان رجایی‌شهر به قتل رسید وی را به شکایت ترغیب کرد.
با طرح شکایت همسر وحید مرادی از سازندگان “شنای پروانه” این گمانه زنی تقویت میشود که شاید پشت پرده انصراف تهیه کننده این فیلم از اکران بی ارتباط با این شکایت نباشد که باید در خصوص روشن شدن اضواع طی روز‌های های آینده صبر کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انصراف «شنای پروانه»/ پای وحید مرادی در میان است؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید