آخرین خبر

آغاز کنسرت‌ها با بلیت ۲۶۵هزارتومانی/خسارت کرونا گردن مخاطب افتاد؟

اولین کنسرت موسیقی پاپ در روزهای کرونایی روز پنجشنبه دوم مردادماه با خوانندگی امید حاجیلی در حالی برگزار می‌شود که افزایش قیمت بلیت این اجرا قابل تأمل است.

به گزارش آوای ایرانیان، امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ روز پنجشنبه دوم مرداد ماه طی دو نوبت اولین کنسرت روزهای کرونایی تهران را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند.

برگزاری کنسرت امید حاجیلی در شرایطی است که طبق اعلام سامانه‌های فروش اینترنتی، بعد از خرید بلیت، ۲ عدد صندلی قبل و بعد جهت حفظ فاصله اجتماعی غیرفعال خواهد شد ضمن اینکه همراه داشتن ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا الزامی است.

از نکات جالب توجه برگزاری اولین کنسرت دوران کرونایی که به نظر می‌آید پس از اعلام ظرفیت مجاز ۵۰ درصدی برای سالن‌های اجرا درباره آن از سوی شرکت‌های برگزارکننده کنسرت برنامه‌ریزی شده افزایش قیمت بلیت‌ها نسبت به سال قبل است.

برای اولین کنسرت قیمت بلیت از ۷۰ هزار تومان برای قسمت‌های با دید نامناسب تماشاگر آغاز می‌شود و تا مبلغ ۲۶۵ هزار تومان نیز ادامه پیدا می‌کند!

این ارقام در حالی تعیین شده است که تا پیش از شیوع ویروس کرونا و در چارچوب قیمت گذاری معمول بلیت کنسرت‌ها، شاهد قیمت‌های معقول‌تری بودیم و افزایش اینگونه قیمت‌ها آن هم در آستانه از سرگیری اجراهای زنده، جای تأمل دارد. آیا برگزارکنندگان قصد دارند خسارت ناشی از اجبار به بلیت‌فروشی برای ۵۰ درصد صندلی‌ها را از مبلغ پرداختی ۵۰ درصد دیگر جبران کنند!؟

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز کنسرت‌ها با بلیت ۲۶۵هزارتومانی/خسارت کرونا گردن مخاطب افتاد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید