آخرین خبر

خبرهای مهران مدیری از فصل دوم هیولا و ورود به عرصه تبلیغات

مهران مدیری ضمن تشریح فعالیت‌های تازه خود در قالب همکاری با یک فروشگاه زنجیره‌ای، از ساخت فصل پنجم «دورهمی» و همچنین فصل دوم سریال «هیولا» در شبکه نمایش خانگی پس از محرم و صفر خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، مهران مدیری ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ مردادماه طی یک نشست رسانه‌ای ضمن اشاره به فعالیت‌های جدید خود، درباره فصل جدید «دورهمی» و فصل دوم «هیولا» توضیحاتی ارائه کرد.

مهران مدیری که در این نشست از همکاری خود با یک فروشگاه زنجیره‌ای خبر داد، تاکید کرد این همکاری در فضایی غیرتبلیغاتی و مبتنی‌بر مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود اما همزمان حضور در بیلبوردها و تیزرهای تبلیغاتی این فروشگاه زنجیره‌ای را تایید کرد و از این منظر این اتفاق را می‌توان تازه‌ترین ورود چهره‌های سینمایی و تلویزیونی به عرصه تبلیغات بازرگانی قلمداد کرد. اتفاقی که با تعدد تولید تیزرهای تبلیغاتی و نیز همکاری در تولید برنامه‌های مشارکتی احتمالاً در آینده صورت جدی‌تری نیز پیدا خواهد کرد.

تبلیغات نمی‌کنم؛ به مسئولیت اجتماعی‌ام عمل می‌کنم

مدیری در این نشست در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های جدید تبلیغاتی خود عنوان کرد: به نظرم کار مفید و مهمی قرار است انجام شود تفاهمی که نوعی مسئولیت اجتماعی و کمک به افرادی است که مشکلات مالی در کشور دارند. این تفاهم برای این خوب است که در شرایط سختی زندگی می‌کنیم و این کار به هزار نفری که مشکل دارند کمک می‌کند. من هیچ گاه در بحث تبلیغات نبوده‌ام و این هم به دلیل مسئولیت اجتماعی به من واگذار شده و از آن استقبال می‌کنم.

مدیری در توضیح بیشتر درباره تبلیغاتی نبودن این همکاری با یک فروشگاه زنجیره‌ای گفت: طی این توافق بخشی از فروش روزانه، ماهیانه و سالیانه این فروشگاه به مسائل و مشکلات مختلفی که در کشور است اختصاص داده می‌شود مثل کودکان کار و فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان بی بضاعت، کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، بیماران تالاسمی و سرطانی.

وی همچنین گفت: پذیرفتن این موضوع از طرف من با کمال میل بود چون می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات خانواده‌ها رفع کند. به هر حال روز به روز شرایط کشور دارد بهتر می‌شود (می‌خندد) و ما فکر کردیم این تنها کاری است که می‌توانیم بکنیم.

مدیری در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر این وجه مسئولیت اجتماعی در کار تبلیغاتی بود به آن ورود می‌کرد یا خیر، گفت: قطعاً نه. هیچوقت تبلیغات صرف را نپذیرفتم و این کار را هم به خاطر مسئولیت اجتماعی که در این اتفاق وجود داشت پذیرفتم.

سرانجام موزه «دورهمی» چه شد؟

مجری و کارگردان «دورهمی» در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره موزه دورهمی که آن هم قرار بود عوایدش به زلزله‌زدگان برسد و با هدف کمک رسانی و عمل به مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شده بود، بیان کرد: این مساله به دلایلی طول کشید اول اینکه هماهنگی‌های مهمی با صداوسیما نیاز داشت و دوم اینکه خیلی از هنرمندان هدایایشان را نداده بودند و هنوز هم نداده‌اند. کاش لیست اسامی را آورده بودم و نشان می‌دادم. ما صفحه‌ای را طراحی کرده‌ایم که تمام عکس‌های هدایایی که به موزه دورهمی اهدا شده است با توضیحاتش در این صفحه وجود دارد و من در این باره در قسمت‌های آینده اطلاع رسانی خواهم کرد.

مدیری درباره ادامه تولید «دورهمی» نیز بیان کرد: ما به جز این هفته، سه قسمت دیگر «دورهمی» بیشتر نداریم. یعنی هفته دیگر هم سه قسمت پخش می‌شود و «دورهمی ۴» تمام می‌شود و ما دو ماه در محرم و صفر پخش و ضبط نداریم.

وی اضافه کرد: سرمایه داران، برندهای معروف و اشخاص معروف که تمایل دارند این موزه را یک جا خریداری کنند می‌توانند اعلام کنند و ما به بالاترین پیشنهاد موزه را خواهیم فروخت و در سه قسمت آخر تکلیف موزه مشخص می‌شود هم فروخته خواهد شد و هم مبلغ آن اعلام می‌شود.

ساخت فصل دوم «هیولا» پس از محرم و صفر

کارگردان سریال‌هایی چون «قهوه تلخ» و «هیولا» در شبکه نمایش خانگی در پاسخ به ادامه فعالیت‌هایش همزمان با فعالیت «دورهمی» گفت: فصل پنجم «دورهمی» را از دو ماه دیگر و بعد از محرم و صفر خواهیم داشت و فصل دوم سریال «هیولا» را هم می‌سازیم. تا آنجا که بتوانم سعی می‌کنم به همه این‌ها بپردازم.

وی در پایان در پاسخ به سوالاتی درباره حضور هنرمندان در «دورهمی» و سانسورهای برنامه توضیح داد: از دو منظر می‌شود به آن نگاه کرد که اولاً اینجا نمی‌توان درباره آن صحبت کرد و توضیحش خیلی مفصل است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خبرهای مهران مدیری از فصل دوم هیولا و ورود به عرصه تبلیغات”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید