آخرین خبر

حسین زمان: هیچ‌کس به فکر آلبوم نیست

خواننده پاپ می‌گوید کسانی که وضع مالی خوبی دارند و یا با یک تهیه‌کننده کار می‌کنند، کارهای خود را تبدیل به آلبوم می‌کنند ولی این کار برای آن‌ها فقط جنبه تبلیغاتی دارد.
حسین زمان: دیگر هیچ‌کس به فکر تولید و انتشار آلبوم نیست

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت این روزهای خود گفت: من فعلاً در قرنطینه هستم. البته از قبل چند کار مختلف داشتم که الآن دارم آن‌ها را پیگیری می‌کنم. یک ترانه به نام “تو آسمانم باش” سروده آقای یاغی‌تبار را به مرحله آهنگسازی رسانده‌ام که تنظیم آن را آقای انوشیروان تقوی انجام داده است.

وی در رابطه با سایر فعالیت‌هایش افزود: یکی دو کار نیز از قبل داشتم که سروده‌های داوود رحمت‌اللهی و آهنگسازی رادین است. این آثار هنوز ضبط نشده‌اند و فعلاً دوستان دارند روی آهنگ و تنظیم آن کار می‌کنند. این‌ها کارهایی است که از قبل کلیدش زده شده بود. اجراهای زنده هم که فعلاً تعطیل است.

این خواننده با اشاره به این که در حال حاضر هیچ‌کس به فکر تولید و انتشار آلبوم نیست، عنوان کرد: انتشار آلبوم توجیه اقتصادی ندارد. دوستانی که وضع مالی خوبی دارند و یا با یک تهیه‌کننده کار می‌کنند، کارهای خود را تبدیل به آلبوم می‌کنند ولی این کار برای آن‌ها فقط جنبه تبلیغاتی دارد. کپی رایت هم در مملکت ما وجود ندارد و دوستان هنرمند ما به ندرت آلبوم تولید می‌کنند.

حسین زمان در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است در صورت مهیا شدن شرایط کنسرت برگزار کند، اظهار داشت: قطعاً این کار را انجام خواهم داد. من پس از ۱۷ سال ممنوعیت توانستم مردادماه سال ۱۳۹۸ اولین کنسرت خودم را در تهران برگزار کنم و پس از آن به شرایط کرونا خوردیم و تمام برنامه‌هایی که داشتم لغو شد. اگر شرایط مهیا شود کنسرت‌ها را از سر می‌گیرم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حسین زمان: هیچ‌کس به فکر آلبوم نیست”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید