آخرین خبر

تک‌نوازی تلخ در استانبول!

دیگر خبری از دوست و آشنای مشهور نیست؛ ایمان جعفری پویان بدون ارکستر در استانبول تک‌نوازی می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، حتی اگر هیچ چیز از موسیقی نفهمیم، وقتی به نام خوانندگانی که با او همکاری کرده اند نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر حرفه‌ای بوده است. نوازندگی در گروهی که خوانندگانش، رضا صادقی و محسن یگانه باشند یا کار در ارکستری که به رهبری مرحوم ناصر چشم آذر روی صحنه برود، کار هر کسی نیست.

طنین ساز‌هایی که میان سر و صدای خواننده گم می‌شود

ایمان جعفری پویان نوازنده ساکسوفون سال‌ها در ایران و سالن‌های مختلف به روی صحنه رفت. سال‌ها نوازندگی کرد، اما شاید صدای سازش میان ساز و آواز‌های خوانندگان مشهور گم شد و همه یادشان رفت که او کامل کننده همان قطعه ای است که مدت‌ها در ذهن مردم باقی مانده است.

نوازنده ای که دیگر فراموش شد و رفت

صدایی که تازه دارد شنیده می‌شود

حالا تصاویری از تک نوازی او منتشر شده که دیگر صدای ساکسوفونش زیر صدای خوانندگان مشهور گم نمی‌شود. حالا طنین صدای سازش در یک کشور اروپایی پیچیده، با این تفاوت که دیگر ارکستری در کنارش نیست و دوستانش اصلا از بداهه نوازی او در خیابان‌های استانبول خبر ندارند.

کات؛ تک نوازی کنار خیابان و جلوی یک لباس فروشی!

ایمان جعفری پویان به ترکیه سفر کرده و روزگاری را سپری می‌کند که با چند سال پیش او قابل مقایسه نیست. به جای اجرا روی استیج تصاویر نوازندگی اش مقابل یک مغازه لباس فروشی کنار خیابان در فضای مجازی دست به دست می‌شود. دیگر نه خبری از دوست و آشنای مشهور این نوازنده است و نه آن‌هایی که همکارش بودند؛ تنها و بدون ارکستر در خیابان تک نوازی می‌کند.

تصاویری از نوازندگی ایمان جعفری پویان در خیابان های استانبول

منبع: باشگاه

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تک‌نوازی تلخ در استانبول!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید