آخرین خبر

روی ریل‌های قطار بنشینید و این آلبوم را گوش کنید

مهیار علیزاده آهنگساز و امید نعمتی خواننده در تازه‎ترین فصل فعالیت‎های مشترک خود آلبوم “ایستگاه” را منتشر کردند.

مهیار علیزاده در توضیح این آلبوم گفته است: “ایستگاه برای من آینه‌ای شد در مواجهه با عبور از سال‌های پایانی چهارمین دهه از عمرم هرچه می‌گذرد به ایستگاه پایانی نزدیک‌تر می‌شویم. در حالیکه که سنت‌ها مثل طناب‌هایی نامتقارن و بی نظم ولی دلچسب ما را از رفتن منع می‌کنند. به راستی ما در این ایستگاه به انتظار چه نشسته‌ایم؟”

امید نعمتی خواننده آلبوم “ایستگاه” هم درباره این اثر نوشته است: “سال‌ها پیش و زمانی که دانشجو بودم و با چند نفر از دوستانم سفری داشتیم به بهشهر مازندران، شب تصمیم گرفتیم بلیت قطار بخریم و صبح از ایستگاه بهشهر سوار شویم و برویم بندر ترکمن. نیمه‌های شب روی ریل‌های نزدیک ایستگاه قدیمی نشسته بودیم و من آواز می خواندم تا قطار برسد. به یاد شجریان و لطفی و نیما خواندم: قاصد روزان ابری، داروگ. کی می رسد باران؟ راستش را بخواهید این تصویر قدیمی در تمام مراحل ضبط آلبوم ایستگاه همراهم بود. تصویر چند جوان با بیم ها و امیدها و آرزوهایشان. با آینده مبهمشان با عشق های از دست رفته و عشق های پیش رویشان که انتظار می کشند. انتظار روزهای خوب که هنوز هم نیامده انتظار بارانی که هنوز نباریده. می خواهم خواهش کنم شما هم وقت گوش کردن آلبوم خیال کنید که حالا کنار من و مهیار عزیز، روی ریل ها نزدیک ایستگاه نشسته اید و با ما زمزمه می‌کنید … قاصد روزان ابری، داروگ. کی می رسد باران؟

“دیوانه” با شعراحمد امیرخلیلی، “ایستگاه” با شعر علیرضا کلیایی، “بازآی” با شعر وحشی بافقی و امید نعمتی، “مرا صدابزن” با شعر اهورا ایمان، “چه کنم” با شعر اهورا ایمان، “آخرین تصویر” با شعر علیرضا کلیایی، “ببخشای” با شعر محمدرضا شفیعی کدکنی عنوان آثاری هستند که در این گنجانده شده اند.

به گزارش مهر مهیار علیزاده آهنگساز و تنظیم کننده، امید نعمتی خواننده، کیمیا شعربافیان نوزانده ابوا، هومن نامداری نوازنده ساکسیفون، مهیار علیزاده نوازنده تار، پدرام فریوسفی نوازنده ویولن و ویولن آلتو، آرمین مرشد نوازنده گیتار آکوستیک، پیمان حاتمی نوازنده گیتار الکتریک، فرزاد رضایی نوازنده گیتار الکتریک، مهیار علیزاده و فریدون بهرامی نوازنده پیانو و سازهای الکترونیک، فریدون بهرامی و پیمان حاتمی (سکوئنس بیس لاین ها)، نگار اعزازی نوازنده کوزه و کاخن، فریدون بهرامی (سکوئنس پرکاشن)، پیمان حاتمی (سکوئنس درامز)، امیر حسین علیرضایی دستیار آهنگساز، کاوه عابدین ضبط موسیقی، مازیار باباشی – مرجان معصومی – امیر حسین صادق زاده دستیاران ضبط، کاوه عابدین ضبط موسیقی، امیر صداقتی طراح گرافیک، آرش عاشوری نیا و سدره یاری عکس گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند که توسط نشر و پخش جوان پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

گروه اجرایی این آلبوم که با حمایت یک شرکت بخش خصوصی منتشر شده از علیرضا سرابچی، کسری سبکتنکین، شقایق صادقیان، سردار سرمست، آرمین خیردان، پیمان حاتمی، گل آرا مقدسی، گروه پالت، رضا موسوی، سید علی میرمحمدی، نیما جوان، حسین توتونچیان نیز قدردانی کرده است.

آلبوم “ایستگاه” با شماره مجوز ۲۱۸۷-۹۹ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روی ریل‌های قطار بنشینید و این آلبوم را گوش کنید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید