آخرین خبر

سکوت محسن چاوشی درباره حواشی قیمت بالای کتابش

آوای ایرانیان: محسن چاوشی نخستین اظهارنظر درباره کتاب شعر اش را منتشر کرد و علی رغم انتظارها، این خواننده هیچ واکنشی به حواشی قیمت بالای کتابش نداشته است.

محسن چاوشی در نخستین اظهارنظر درباره فعالیت جدید خود در حوزه انتشار کتاب شعر با مخاطبانش سخن گفت.
محسن چاوشی که پس از انتشار آخرین آلبوم خود «بی نام» در سکوتی طولانی به سر میبرد، پس از مدت ها به حرف آمد و از تفکرات و دغدغه هایش در کتاب «این عشق هیولایی» پرده برداشت.
این خواننده درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش نیز خطاب به مخاطبانش گفت: «مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم «عشق» را بخوانید.»

خواننده آلبوم «بی نام» درباره استقبال از کتاب شعر خود در مرحله پیش فروش اثر نیز معتقد است: «عددها و رکوردها دیگر سالهاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همیشه سعی کرده ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته‌ هایش بیفزایم. اینکه همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته همپا و همراه با آنها پیش بروم.»

گفتنی ست «نسرین بابایی»، مدیر انتشارات آفتاب اندیشه که وظیفه نشر کتاب شعر چاوشی را بر عهده دارد درباره روند انتشار این کتاب گفت: «استقبال خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم میزبان خوبی برای مخاطبان آقای چاوشی باشیم.»
وی درباره نبود نسخه فیزیکی کتاب نیز گفت: «فعلا آقای چاوشی تصمیم دارند از طریق فروش اینترنتی کتاب شان را ارائه نمایند و به مرور پیش بینی فروش نسخه فیزیکی نیز خواهیم داشت که اطلاع رسانی خواهد شد.»
همچنین بر اساس اعلام مدیران توزیع این نشر، کتاب محسن چاوشی از هفته اول بهمن ماه برای افرادی که در پیش فروش اینترنتی این کتاب شرکت کرده و «این عشق هیولایی» را خریداری نموده اند، ارسال خواهد شد‌.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سکوت محسن چاوشی درباره حواشی قیمت بالای کتابش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید