آخرین خبر

اولین آلبوم یاسینی منتشر شد

آوای ایرانیان: ترانه و ملودی و تنظیم تمامی قطعات این مجموعه اثری از علی یاسینی است.

 علی یاسینی با “۲۴” به عرصه آلبوم‌های موسیقی قدم گذاشت. این خواننده اولین آلبوم خود را با هفت آهنگ و به تهیه‌کنندگی “میلاد ماهان راد” و از سوی موسسه فرهنگی هنری “لیما” به مخاطبانش ارائه کرده است. دیوار، غریبه، نقاب، الکی، منو برگردون، یادته و چراغونی عناوین قطعات آلبوم ۲۴ هستند. ترانه و ملودی و تنظیم تمامی قطعات این مجموعه اثری از علی یاسینی است. البته او در بخش موسیقی آهنگ نقاب که چندی پیش منتشر شده بود با “سعید شمس” همکاری داشته است. میکس و مسترینگ قطعات آلبوم ۲۴ توسط علی یاسینی و “هادی جولانی” انجام شده است.

آلبوم ۲۴ برای علی یاسینی دو تقارن تاریخی هم دارد. اول اینکه این آلبوم در دومین سالگرد برگزاری اولین کنسرت علی یاسینی منتشر می‌شود. دوم اینکه نام آلبوم برگرفته از سن این خواننده جوان است که تا کنون با تک‌آهنگ‌هایش توانسته مخاطبان زیادی را به سمت آثار خود جذب کند.

این خواننده مانند سایر هنرمندان موسیقی قصد داشت ادامه تور کنسرت‌های خودش را در زمستان سال ۹۸ و با شروع سال ۹۹ روی صحنه ببرد. اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که این اتفاق رخ ندهد ولی علی یاسینی برخلاف اغلب خواننده‌های هم نسل خودش تصمیم گرفت تا اولین آلبومش را در دوران کرونا روانه بازار کند.

علاقه‌مندان برای تهیه این آلبوم می‌توانند از ساعت ۲۰ به سایت itunes.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اولین آلبوم یاسینی منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید