آخرین خبر

خشم و اعتراض ملکه پاپ

در پی مرگ آدام تولدو و داونته رایت، مدونا از مردم آمریکا خواست که کنترل اسلحه را مانند “واکسیناسیون جدید” بدانند.

مرگ تولدو، ۱۳ ساله، و ورایت، ۲۰ ساله، به ترتیب در روز‌های ۲۹ مارس و ۱۱ آوریل، به اعتراضات و درخواست‌های بیشتر از پلیس و تقاضای تصویب قانون کنترل سلاح اسلحه منجر شده است.

شنبه شب (۱۷ آوریل)، مدونا عکس‌ها و فیلم‌هایی از خود به اشتراک گذاشت که در آن‌ها کنار دیواری صورتی‌رنگ ایستاده است که روی آن هشتگ‌های “قانون‌اسلحه‌همین‌حالا” (#GunGontrolNow) و “آمریکا بیدار شو” ( #WakeUpAmerica) نوشته شده است.

او نوشت: “این هم نوع جدید واکسیناسیون است!! اسمش قانون اسلحه‌ است! باید اجباری باشد. باعث نجات جان آدم‌ها می‌شود.”

به نقل از ایندیپندنت، این خواننده در پست دوم خود ادامه داد: “آدام تولدو ۱۳ سالش بود، داونته رایت ۲۰ سالش بود! پلیس‌هایی که او را کشتند تنها به جرم اقدام به قتل غیرعمد متهم شده‌اند. این دیوانگی است. وحشتناک است. اما با این حال در جامعه ما عادی شده است.”

او اضافه کرد: “بله- آدم‌ها آدم‌ها را می‌کشند، نه سلاح‌ها. اما بخش عمده‌ای از مردم آگاه نیستند و دسترسی به اسلحه بسیار راحت است. اگر غیرقانونی شوند، دیگر هیچ کس نیازی نمی‌بیند برای دفاع از خودش در مقابل افراد مسلح، اسلحه تهیه کند.”

مدونا افزود: “و اما در مورد نیروی پلیس که کودکان بی‌گناه را می‌کشد، به مردم بی‌گناه تیراندازی می‌کند، آسیب می‌رساند و آن‌ها را خفه می‌کند… آن‌ها باید فوری زندانی شوند و تا آخر عمرشان آن‌جا بمانند. نه دادگاهی، نه سیستم قضایی فاسدی.”

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خشم و اعتراض ملکه پاپ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید